اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
در پی تجمع تعدادی از کارگران شهرداری منطقه 5 اهواز، شهردار این منطقه گفت: حقوق یک ماه کارگران تا فردا پنجشنبه پرداخت می شود.

تعدادی از کارگران شهرداری منطقه 5 اهواز صبح چهارشنبه در مقابل ساختمان این شهرداری تجمع کردند. این کارگران خواستار پرداخت مطالبات معوق و چهار ماه دستمزد خود شدند. رمضان سواری شهردار منطقه 5 اهواز در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: چک حقوق این کارگران صادر شده و تا فردا به حساب آنها واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت منطقه 5 اهواز از خرداد 95 آغاز شده، افزود: این منطقه کمتر از یک سال کار خود را آغاز کرده اما 13 ماه حقوق به کارگران زیرپوشش خود پرداخت کرده است.

سواری توضیح داد: این کارگران پیش از این زیر نظر شهرداری منطقه 4 کار می کردند و مطالبات سه ماه آنها نیز مربوط به آن دوره است و تنها فروردین ماه را از شهرداری منطقه 5 طلب دارند که فردا پرداخت می شود.

وی گفت: بیش از 250 کارگر زیر نظر این شهرداری کار می کنند که به دلیل تازه تاسیس بودن، قراردادها با شهرداری منطقه 4 است. به گفته وی، همه کارگران این شهرداری به جز کارگران ناحیه 2 که تجمع کرده بودند، تا امروز حقوق این ماه خود را دریافت کرده اند.

بر اساس این گزارش، پیش از این منطقه کوت عبداله، شهرداری منطقه 5 اهواز را تشکیل می داد اما با تفکیک آن از اهواز در سال 91 و تاسیس شهرستان کارون با مرکزیت شهر کوت عبداله، منطقه 5 شهرداری اهواز منحل شد. در سال 95 با ادغام بخشی از مناطق 4 و 6، منطقه 5 دوباره تاسیس شد. 

کارگران شهرداری ها در خوزستان همیشه با مشکلات حقوق و دستمزد روبه رو بوده اند. 

برچسب ها: شهرداری اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار