اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کهرام رئیس ستاد روحانی در استان خوزستان در گفت و گو با شوشان:
این شورا در تصمیم گیری هایی که برای تعیین روسای شهرستانها انجام می شود ، مشارکت می کند و با قومیت های مختلف...


رئیس ستاد روحانی در استان خوزستان در گفتگو با شوشان گفت: : ستادهای روحانی در خوزستان صاحب شورای عالی مشاورین می شوند.

به گزارش شوشان ، دکتر حمید کهرام با اشاره به تشکیل شورای راهبردی که عصر دیروز برگزار شد، خاطر نشان کرد: در شورای راهبردی ، با یک جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که برخی ستادها که تا کنون تشکیل شده اند ، مثل ستاد فرهنگیان ، ستاد جوانان، ستاد دانشگاهیان و... صاحب شورای راهبردی شوند.

کهرام افزود: جلسات شورای راهبردی به صورت منظم هفته ای دو تا سه بار برگزار می شود و بیشتر تصمیمات نیز در این شورا گرفته می شود.

وی با اظهار اینکه برخی از احزاب نیز ستادهای خود را تشکیل داده اند ،گفت: ستاد احزابی نظیر اتحاد ملت ، مردم سالاری ،کارگزاران و... نیز در مرکز استان و شهرستانهای مختلف تشکیل شده است و نمایندگانی از این احزاب در هیئت های اجرایی ستاد روحانی نیز حاضر هستند. 

کهرام با تاکید بر اهمیت شورای عالی مشاورین در مجموعه ستادهای روحانی، تصریح کرد: این شورا در تصمیم گیری هایی که برای تعیین روسای شهرستانها انجام می شود ، مشارکت می کند و با قومیت های مختلف وارد مذاکره می شوند تا هماهنگی های لازم انجام شود.

رئیس ستاد روحانی در استان خوزستان با بیان استراتژی این ستاد مبنی بر جذب حداکثری ، اظهار کرد: باید از تمامی خود برای افزایش آرای روحانی در خوزستان استفاده کنیم و قطعا این هدف همگی ماست. 

وی همچنین گفت: برخی افراد و مسئولین ستادی نیز مشخص شده است که اسامی آنها امروز منتشر می شود.

کهرام در عین حال اظهار کرد: برای برگشتن کعبی نیز رایزنی هایی صورت گرفته است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار