اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
 فرماندار شهرستان شادگان گفت: ۱۸۵شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو در شهرستان شادگان در نظر گرفته شده اما امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

احمد جعفری نسب در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با وجود اعضای هیئت انتخابات شهرستان، هیچ دغدغه ای برای برگزاری انتخابات در شادگان وجود ندارد و در نهایت آرامش پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر همدلی و وحدت در بین مردم عنوان کرد: انتخابات شوراها به هرحال به پایان می رسد اما وحدت و همدلی بین مردم، اصلی ترین و مهمترین سرمایه نظام است.

فرماندار شادگان با تاکید بر حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود زمینه برای توسعه و پیشرفت کشور فراهم می شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری انتخابات امسال عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی در سطح شهرستان برای برپایی هرچه باشکوه‌تر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را به کارگیری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۹ اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان شادگان نیز برگزار می شود.

برچسب ها: شادگان ، اخذ رای
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار