اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
 سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: خستگی بیش از حد بازیکنان باعث شد نتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم و این موضوع به کار ما لطمه وارد کرد.

تیم پتروشیمی بندر امام در هفته نهم از دور سوم لیگ برتر بسکتبال مقابل حریف خود به پیروزی رسید و با صدرنشینی در گروه فرد این رقابت‌ها به کار خود پایان داد. مهران شاهین‌طبع پس از پیروزی تیمش مقابل شیمیدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:از قبل می دانستیم مقابل شیمیدر بازی سختی خواهیم داشت و این موضوع دلیلی بود تا در طول هفته تمرینات فشرده ای انجام دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عنوان کرد: به خاطر بالا رفتن تعداد خطاهای بازیکنان مجبور به تعویض بازیکنان کلیدی خود شدیم و این مسئله به تیم ما آسیب زد. وی ادامه داد: تعویض های مکرر ما باعث به هم خوردن ریتم تیم شد و با دنبال آن اختلاف نتیجه در انتهای بازی کم شد. از حریف به خوبی شناخت داشتیم و.نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده بودیم.

شاهین‌طبع افزود: بازیکنانم به خاطر تایم بیش از حدی که باید بازی کنند خسته هستند و در بسیاری از مواقع بازی کمتر از حد و انتظار ظاهر شدند اگر چه شیمیدر تیم قدرتمند و از کادر فنی با دانشی برخوردار است.

وی عنوان کرد: در کوارتر اول بازی توپ و میدان بیشتر در اختیار حریف بود و از پرتاب های خود بهترین استفاده را بردند اما از کوارتر دوم به بعد بازیکنان ما به خود آمده و روند بازی را به سود خود تغییر دادند.

سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام در پایان گفت: با توجه به برنامه از پیش تعیین شده باشگاه و بازیکنانی که در اختیار داریم هدف ما قهرمانی در مسابقات لیگ بوده و امیدوارم به این مهم برسیم.

تیم پتروشیمی بندر امام در پایان دور مقدماتی گروه فرد مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور با 49 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار