اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
فرماندار شوش:
نجاتی شروع گرما را فصل شیوع انواع بیماری های روده ای عنوان کرد وگفت: نظارت بر مراکز عرضه ی مواد غذایی ، سالن های غذا خوری و همچنین آب شرب مصرفی باید در الویت کاری مرکز بهداشت در این فصل از سال قرار گیرد.

 فرماندار شهرستان شوش از آب و فاضلاب شهری خواست تا نسبت به رفع مشکلات فاضلاب منازل مهر 7 هکتاری شهر شوش اقدامات لازم را انجام و گزارشات این اقدامات را به صورت هفتگی ارائه نماید.
 رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در زمینه ی خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور گفت: شوش یکی از شهرستان هایی بود که در این زمینه به صورت تمام قد وارد عمل شد و با جدیدت در ایام نوروز خدمات قابل توجهی را به هموطنان ارائه کرد.
وی از مسئله ی بهداشت به عنوان یک موضوع همگانی یاد کرد وگفت: تمامی مردم و ادارات باید در کنار مرکز بهداشت همکاری جدی را در امر بهداشت و آگاه سازی جامعه داشته باشند.
نجاتی گفت: آنچه که در این میان مهم است قرارگیری تمامی اعضای شورای سلامت شهر در کنار هم و با حس مسئولیت پذیری و پاسخگویی می باشد تا قسمتی از مشکلات بهداشتی مردم مرتفع گردد.
فرماندار شوش در ادامه بر اجرای مصوبات شورای سلامت از سوی همه دستگاههای اجرای تاکید کرد و خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان به مقوله بهداشت و درمان جامعه شد. 
وی گفت: هفته سلامت امسال با شعار زندگی سالم با نشاط و امید نامگذاری شده است که باید با آموزش نکات و توصیه های بهداشتی در این خصوص زمینه ی فراهم شدن یک زندیگ سالم و بانشاط  را در جامعه فراهم کنیم.
نجاتی شروع گرما را فصل شیوع انواع بیماری های روده ای عنوان کرد وگفت: نظارت بر مراکز عرضه ی مواد غذایی ، سالن های غذا خوری و همچنین آب شرب مصرفی باید در الویت کاری مرکز بهداشت در این فصل از سال قرار گیرد. 
فرماندار شهرستان شوش اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای فصل تابستان ضروری است تا میزان کلر شبکه آب آشامیدنی شهرستان شوش به ویژه در مناطق روستایی با دقت بیشتری کنترل شود. 
وی با تاکید بر اهمیت حوزه سلامت و بهداشت جامعه خواستار استمرار هر چه بیشتر نظارت بر واحد های صنفی تولید و عرضه مواد خوراکی در شهرستان شوش شد. 
رییس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوش با تاکید بر مشارکت و همکاری ادارات و نهادها با شبکه بهداشت و درمان در زمینه بهداشت و سلامت شهروندان خاطر نشان کرد: همه دستگاهها باید در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی جامعه با مشارکت مردم تلاش کنند.
غلامرضا ميرزايي سرپرست مركز بهداشت شهرستان شوش نيز در اين نشست گزارشي از عملكرد اين مركز ارائه كرد.
ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از بیماری التور در فصل گرما،ساماندهی ماشین های حمل فاضلاب انسانی، توجه به كلر زني آب شرب در روستاها و رسیدگی جدی به وضعیت بهداشتی روستاها از مهمترين موارد مطرح شده در شوراي سلامت وامنيت غذايي شهرستان شوش بود.
شهرستان شوش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار