اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش وپرورش در بازدید از مناطق سیل زده استان آذربایجان شرقی گفت: حل مشکلات فضا وتجهیز مدارس سیل زده یکی از دغدغه های مجموعه مسئولین بالادستی وزارت است.

به گزارش ایسنا، یوسف نجفی به نیابت ازمقام عالی وزارت ضمن ابراز همدردی و ابلاغ پیام تسلیت وزیر به خانواده های داغدار وآسیب دیده سیل اخیر گفت: با اعتبار اختصاص داده شده، مشکلات مدارس سیل زده در کمترین زمان ممکن حل خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه کلاس پایتخت تربیت است، تصریح کرد: ماموریت اصلی دستگاه تعلیم وتربیت کشور، بحث پرورش استعدادهای بالقوه و به فعلیت رساندن آن در کلاسهای درسی است.

نجفی با اشاره به اینکه یکی دیگر از رسالت های آموزش وپرورش فرهنگ سازی است افزود: اخلاق، تربیت، مهارت، علم، نحوه اجتماعی شدن و شکل گیری شخصیت و..همه در کلاسهای درسی اتفاق می افتد واین نشانگر نقش بی بدیل دستگاه تعلیم وتربیت در کشور است.

وی با اشاره به اینکه تکریم مقام وشان فرهنگیان در دولت تدبیر و امید بیشتر از گذشته بوده است،افزود: در این راستا با تلاش مجموعه وزارت، میانگین حقوق فرهنگیان از 1 میلیون و دویست هزار تومان در سال 92 به 2 میلیون ودویست هزار تومان در سال 96 رسیده است.

نجفی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش بنیان توسعه است گفت: در برنامه ششم توسعه و در بودجه سال 96 نگاه ویژه ای به آموزش پرورش شده و شاهد تحول اساسی در دستگاه تعلیم وتربیت در آینده نزدیک خواهیم بود.

برچسب ها: حقوق فرهنگیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار