اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات وزارت کشور با برگزاری زنده مناظرات تبلیغاتی نامزدها موافقت کرد.
سخنگوی وزارت کشور گفت: مناظرات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با در نظر گرفتن شرایطی، به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

به نقل از وزارت کشور، سلمان سامانی، امشب(شنبه) پس از پایان جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در جلسه گذشته این کمیسیون مطرح شد که مناظره‌های صدا و سیما به صورت ضبط شده پخش شود. در آن جلسه دغدغه‌هایی مطرح شد که بسیار دقیق و کارشناسی بود و بر مبنای آن کمیسیون تصمیم گرفت که مناظرات به صورت ضبط شده انجام شود.

وی در ادامه افزود: اما با توجه به اینکه مطالبه ملت ایران و افکار عمومی این بود که کمیسیون در تصمیم خود بازنگری کند و این یک خواست عمومی و همچنین مطالبه نامزدهای انتخابات بود، جلسات کارشناسی برگزار شد تا ما بتوانیم راهکارهایی پیدا کنیم که این دغدغه‌ها را پوشش دهیم و روش‌هایی به‌دست آوریم که دغدغه‌های مطرح شده در جلسه اول کمیسیون رفع شود.

سخنگوی وزارت کشور همچنین تصریح کرد: خوشبختانه با بررسی‌هایی که توسط دوستان در دادستانی، صدا و سیما و اعضای کمیسیون تبلیغات انتخاباتی انجام شد، سعی کردیم روش‌هایی پیش‌بینی کنیم که از آن دغدغه‌ها در برنامه‌های زنده پیشگیری شود. امشب کمیسیون به صورت اجماعی مصوب کرد که مناظره‌های نامزدها به صورت زنده برگزار شود.

سامانی همچنین خاطرنشان کرد: شرایط این مناظره‌ها نیز در دستورالعمل‌هایی که از سوی کمیسیون تبلیغات انتخابات تعیین می‌شود، مشخص خواهد شد.

وی در پایان افزود: در جلسه امروز همچنین در مورد تخصیص امکانات سایر دستگاه‌های دولتی بجز صدا و سیما مثل نشریات و سایت‌های دولتی این‌گونه مصوب شد که نامزدها بتوانند به صورت برابر از این امکانات استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار