اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
 شهرداری اهواز همزمان با آغاز هفته سلامت تبلیغات محیطی خود را در سطح شهر اهواز آغاز کرده و با درج پیامهای سلامتی، تلاش می کند ضمن اهمیت دادن به این موضوع ، شهروندان را به توجه در این زمینه ترغیب کرده و فرهنگ سلامتی رادر میان شهروندان نهادینه کند.


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز با اعلام این مطلب گفت: این مدیریت در راستای ارج نهادن به موضوع سلامت شهروندان و همزمان با هفته سلامت، اقدام به تبلیغات و فضاسازی محیطی کرده که از جمله میتوان به نصب پرتابل ها و بیلبوردها  با موضوع هفته سلامت،  زندگی سالم با نشاط و امید اشاره کرد.

فرزین حاتمی کاکش افزود: علاوه بر اقدامات شهرداری اهواز در سالهای گذشته در خصوص موضوع سلامت، در ایام نوروز امسال نیز شهرداری اهواز با راه اندازی اتوبوس سلامت در ستاد نوروزی و پارک لاله ، اقدامات رایگانی از قبیل کنترل فشارخون و غربالگری دیابت را به شهروندان ارائه داد.

وی گفت: خدمات ارائه شده توسط اتوبوس های سلامت با هزینه شهرداری اهواز صورت گرفته است.

این مقام مسئول اظهار داشت: شهرداری اهواز همواره همکاری خوبی با معاونت بهداشت بویژه بهداشت شرق و غرب در جهت تبلیغات سلامتی داشته. حاتمی کاکش اظهار امیدواری کرد: همه نهادها همچون شهرداری اهواز ضمن توجه به موضوع سلامت، نسبت به نهادینه کردن فرهنگ سلامت در میان شهروندان اقدام کنند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار