اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
عبدالله کعبی قائم مقام ستاد روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان : هدف اصلی همه قومیت ها ، احزاب و گروه های همسو رای بالای روحانی در خوزستان است / نباید بگذاریم اختلافات سبب ایجاد شکاف در بین جریان اصلاح طلب و اعتدالگرا در شود / همگرایی خوبی بین افراد ، احزاب و گروه های همسو در استان شکل گرفته است / مهم رای بالای روحانی در خوزستان است
پس از وقفه ای کوتاه در روند ستاد دکتر روحانی در خوزستان ، بار دیگر نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا ، با محوریت "رای بالای روحانی در استان"...
شوشان: پس از وقفه ای کوتاه در روند ستاد دکتر روحانی در خوزستان ، بار دیگر نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا ، با محوریت "رای بالای روحانی در استان" ، به همگرایی رسیدند . در این بین عبدالله کعبی به همراه علی عماد قائم مقامی ستاد روحانی در استان را برعهده گرفتند تا بار دیگر با اتفاق نظر همه نیروها ، حماسه ای در انتخابات خوزستان رقم بخورد.

در همین زمینه ، عبدالله کعبی در گفتگو با شوشان ، گفت : همگی به این نتیجه رسیده ایم که به دور از مسائل حاشیه ای و با معطوف شدن به افزایش سبد رای روحانی در استان ، همدل و همراه شویم . با همبستگی شکل گرفته در جریان اصلاح طلب و اعتدالگرا ، بزودی ستادهای روحانی در سراسر خوزستان فعال خواهند شد چرا که هدف اصلی همه قومیت ها و احزاب و گروه های همسو ، در جهت رای اولی دکتر روحانی در استان است.

قائم مقام ستاد روحانی در استان گفت: بی شک اختلاف نظر و دامن زدن به حاشیه ها سبب ریزش رای روحانی می شود. فضای انتخابات فضای حساسی است و نباید بگذاریم اختلافات سبب ایجاد شکاف در بین جریان اصلاح طلب و اعتدالگرا در استان شود. از فضای شکل گرفته انتخاباتی باید به نحو مطلوب و در جهت خلق یک حماسه انتخاباتی ، بهره برد.

عبدالله کعبی افزود: خوزستان همواره از اختلاف نظرها آسیب دیده است. خوزستان با این همه امکانات و پتانسیل ، در صورت وحدت و اتفاق نظر همه گروه ها ، می تواند گام در مسیر پیشرفت و توسعه بردارد. 
وی گفت: امید است این انتخابات سبب همراهی و همگرایی بیشتر در استان شود. این استان افراد توانمندی چه در سطح ملی و چه در سطح استانی دارد که می توانند منشا خیری برای توسعه استان شوند. خوزستان از انشقاق و دوگانه گی آسیب دیده  است و ایجاد یک منشور برای رسیدن به وحدت و حرکت در مسیر مطالبات مردم ضروری به نظر می رسد.

قائم مقامی ستاد روحانی در استان در پایان گفت: امید است در یک فضای رقابتی سالم و بدور از تنش و حاشیه ، با همدلی و همراهی که بین نیروهای اصلاح طلب ، اعتدالگرا و حتی اصولگرایان معتدل برای رای آوری دکتر روحانی ایجاد شده ، در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر شاهد حاکم شدن فضای اعتدال و عقلانیت در سراسر کشور باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار