اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
مدیر عامل شرکت پارس پولاد در گفتگو با شوشان خبر داد: آویزه آستری با سایز 20*5/8 13 برای اولین بار در ایران طراحی و تولید شد
شرکت پارس پولاد اکنون با اتکاء به توان متخصصین خود و تجربه گذشته در زمینه طراحی و تولید و به سفارش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای اولین بار..
شوشان: مدیر عامل شرکت پارس پولاد با اشاره به رونمایی از دستاورد جدید این شرکت بیان داشت: پارس پولاد در سال 1348 تاسیس و از سال 1382 تحت عنوان شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید و تجهیزات صنایع نفت و حفاری گسترش داد. این شرکت جزء شرکت های پیشرو در تولید تسهیلات سرچاهی و درون چاهی (Liner hanger) می باشد و در راستای قطع وابستگی به خارج و بومی کردن تجهیزات صنعت نفت و حفاری برای اولین بار در سال 1392 موفق به طراحی و تولید آویزه آستری در سایز  14*3/4 11 گردید.



وی افزود: شرکت پارس پولاد اکنون با اتکاء به توان متخصصین خود و تجربه گذشته در زمینه طراحی و تولید و به سفارش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای اولین بار موفق به طراحی و ساخت آویزه آستری در سایز 20*5/8 13 گردیده است که گام مهمی در زمینه خودکفایی کشور در عملیات حفاری چاه های نفت و گاز می باشد.

لازم به ذکر است شرکت پارس پولاد با مشارکت شرکت ملی حفاری ایران موفق به انجام بیش از 1200 عملیات موفق در میادین مختلف نفت و گاز کشور از جمله مناطق نفت خیز جنوب، نفت فلات قاره و میادین مشترک آذر، آزادگان و یاران شده است.

در پایان پرویز آقایی مدیر عامل شرکت پارس پولاد در خصوص محدودیت های موانع توسعه و کار آفرینیی افزود: از دولت حمایت مالی و تسهیلاتی نمی خواهیم، تنها انتظارمان این است که در بحث مالیات و بیمه که به شدت آزار دهنده شده است ما را درک کنند. مالیات بر ارزش افزوده تولید کننده را زمین زده است و در راه تولید و کار آفرینی مشکل ایجاد کرده است، زیرا مطالبات ما را شرکت ها به موقع پرداخت نمی کنند ولی ما مجبور هستیم سه ماهی یک بار گزارش دهی و پرداخت داشته باشیم، اگر هم پرداخت ها را انجام ندهیم جریمه های سنگینی به ما می دهند. اگر این مشکل حل شود، بخشی بزرگی از مسائل ما هم برطرف می شود.


























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار