اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
رئيس ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان: كشور در دولت هاي نهم و دهم دچار عقب ماندگي هاي فراواني شد / رئيس شوراي راهبردي ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان: امنيت با آزادي تحقق مي يابد / ئيس كميته بانوان ستاد دكتر روحاني در خوزستان: تجربه پيش از دكتر روحاني ، تجربه تلخي بود
ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان همزمان با مبعث پیامبر اکررم ( ص) افتتاح شد. در این مراسم ، حميد كهرام ...
ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان همزمان با مبعث پیامبر اکررم ( ص) افتتاح شد. در این مراسم ، حميد كهرام ساعاتي گفت: دين ما دين صلح و دوستي است و ما نيز حامي صلح و آرامش هستيم تا به پشتوانه آن شاهد امنيت ،سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال در جامعه باشيم.

رئيس ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان،بيان كرد:طبق فرمايش مقام معظم رهبري امسال به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" نام گذاري شده است و لازم است كه زيرساخت هاي لازم براي تحقق اين شعار كه در چهارسال گذشته آماده شده است، در چهار سال آينده توسط دكتر روحاني به انجام برسد.

رئيس ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان با تاكيد بر اينكه اگر امنيت پايدار نباشد ،توليد و اشتغال ايجاد نمي شود،تصريح كرد: كشور در دولت هاي نهم و دهم دچار عقب ماندگي هاي  فراواني شد اما دكتر روحاني با شناسايي نقاط ضعف توانست ضمن ايجاد يك تعامل بين الملي ، برجام را به توافق و تصويب برساند و اميدواريم با راي بالايي كه در اين دوره كسب مي كند، قدرتي پيدا كند كه به واسطه آن براي مطالبه آزادي نيز وارد چانه زني شود و جلوي سنگ اندازي ها را بگيرد.

وي گفت: به پشتوانه راي بالاي دكتر روحاني،ميزهاي مذاكره اي كه درخارج از كشوربراي توافقات هسته اي برقرارشده بود،به داخل كشور نيز تسري پيدا مي كند و بسترهاي لازم براي تحقق آزادي هاي بيشتر فراهم مي شود.
 
دكتر كهرام با تاكيد بر اينكه بايد رقيب را جدي بگيريم،تصريح كرد: در شرايط كنوني كه نقطه عطفي درتاريخ كشور محسوب مي شود بايد همه دست دردست هم،آينده اي سرشار از صلح،آرامش و امنيت را براي كشور رقم بزنيم.

امنيت با آزادي تحقق مي يابد

همچنین حجت الاسلام فياضي در مراسم افتتاحيه ستاد مركزي دكتر روحاني ضمن تبريك مبعث پيامبر(ص)گفت: امروز ما جمع شديم تا  بعثتي ديگر را رقم بزنيم و سرنوشت كشور را تعيين كنيم و اين از بركات نظام اسلامي است  كه مردم جهت حركت را مشخص مي كنند.

 وي تصريح كرد: وضعيت حال حاضر كشور،با قبل از آمدن روحاني از نظر "آزادي هاي مدني و حقوق اجتماعي " قابل مقايسه نيست  و امروز فضاي كشور به بركت دولت"تدبير واميد" فضايي آزاد است.

حجت الاسلام فياضي گفت: شعار اصلي ما در دوران انقلاب"استقلال،آزادي و جمهوري اسلامي" بود و زير بناي آزادي نيز امنيت است و امنيت وقتي حاصل مي شود كه آزادي وجود داشته باشد.

وي با بيان اينكه "ما افتخار مي كنيم كه امن ترين كشور در خاورميانه هستيم"، اضافه كرد: امروز دكتر روحاني لايق ترين فرد در كشور براي قرار گرفتن در كسوت رياست جمهوري است و بايد از تمامي ظرفيت هاي قومي در خوزستان براي كمك به راي بالاي روحاني  بهره برد.

دكتر پروانه ولوي رئيس كميته بانوان ستاد دكتر روحاني در خوزستان گفت: امروز انتخاب دكتر روحاني،انتخاب يك رئيس جمهور نيست،بلكه انتخاب آزادي و عقلانيت است.

وي تصريح كرد:تجربه پيش از دكتر روحاني،تجربه تلخي بود و تمامي مردم در كما به سر مي بردند.

دكتر ولوي راي به روحاني را يك "فرصت تكرار ناشدني" برشمرد و تصريح كرد: ما به روحاني ايمان داريم و با تكيه بر عقلانيت ،انسانيت و خرد ايشان را در٤ سال آينده نيز همراهي مي كنيم.

تجربه پيش از دكتر روحاني ، تجربه تلخي بود 

وي گفت: گرچه دكتر روحاني مسير پيشرفت را آهسته طي مي كند،اما راه رسيدن به آزادي و دموكراسي را هموار كرده است  و انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري ،فرصتي براي رساندن كشور به سعادت و توسعه است.

رئيس ستاد بانوان دكتر روحاني در خوزستان خاطر نشان كرد:  بانوان بيشترين راي را به روحاني مي دهند چون مي خواهند فرزندانشان در آينده اي سرشار از اميد زندگي كنند.

دكتر ولوي در عين حال،كارهاي صورت گرفته در حوزه زنان را كافي ندانست و بيان كرد: زنان ما كم ادعا ترين زنان هستند و بايد فعاليت هاي صورت گرفته براي بانوان افزايش يابد.

وي در پايان گفت: همه دست به دعا برمي داريم و براي  انتخاب دكتر روحاني به عنوان عاقل ترين، سزاوارترين و شايسته ترين فرد به عنوان رئيس جمهور دعا مي كنيم.






























 
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار