اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
شوشان: چنگلوایی مدیر سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه ای با حضور مدیران جهاد کشاورزی استان، شمایلی مدیر عامل موسسه جهاد نصر و جمعی از مسولان طرح 550 هزار هکتاری بابیان اینکه طرح 550 هزار هکتاری را جدا از کارهای همه مدیران جهاد در استان میباشد و از آنان خواست تا همکاری همه جانبه را با موسسه جهاد نصر به عنوان مجری طرح داشته باشند .

در ادامه چنگلوایی از آمادگی جهاد کشاورزی برای برپایی جلسات منظم ماهانه جهت رفع موانع احتمالی طرح و همکاری در پیشبرد هرچه بهتر آن خبر داد .


رئیس سازمان جهاد کشاورزی عنوان داشت: طرح 550 هزارهکتاری از لحاظ وسعت کاری، میزان اعتبار ، سرعت در تخصیص اعتبار ، سازمان کاری که تعریف شده و سرعت اجرای طرح بی نظیر است.

 شمایلی مدیر عامل موسسه جهاد نصر در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان خوزستان: امروز باید افتخار کنیم که بزرگترین طرح کشاورزی کشور در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی در خوزستان توسط موسسه جهاد نصر در حال اجراست.

شمایلی از مدیران جهاد کشاورزی خوزستان به پاس همکاری ایشان در اجرای هرچه بهتر طرح تشکر کرد و از آنان خواست تا همچون گذشته تمام تلاش خود را جهت همکاری در اتمام طرح بکار گیرند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار