اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
علی عماد قائم مقام ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان: اگر در انتخابات شرکت نکنیم دوباره یک دولت قانون گریز در کشور حاکم می شود/ علی محمدی: با اتکا به این وحدت به خواسته هایمان خواهیم رسید / عطا بهادری: رای ندادن مردم تاوان سنگینی در بر دارد
اگر در انتخابات شرکت نکنیم بلایی همچون دولت احمدی نژاد ، یک دولت قانون گریز ، بی نظم و انضباط دوباره بر کشور حاکم می شود.
 شوشان: همایش افتتاحیه ستاد مردمی شمال خوزستان حامیان روحانی در منطقه زیتون. کارمندی اهواز برگزار شد. تجمع بزرگ مردمی و فعالان سیاسی و اجتماعی  بختیاری در یک فضای وحدت بخش و  با نشاط در ستاد مردمی دکتر روحانی  برگزار شد .

علی محمدی رییس ستاد روحانی در شمال خوزستان  به عنوان سخنران نخست این همایش با درود فرستادن بر نام مقدس ایران اظهار داشت : بهار تنفس را بر همگان خجسته می گوییم چرا که پس از چهل سال   بختیاری در این نظام دیده شد ، ما در این چهل سال همیشه یاور و پشتیبان نظام بوده و هستیم  ولی دیده نشدیم البته ما خودمان را هم فراموش کردیم  ولی امشب این جمعیت بزرگ کف خواسته های مردمی  و مدنی  نظام است . این جمعیت فرزندان زاگرس هستند ، ما همانگونه که در کلام خدا در قرآن آمده :" واعتصموا به حبل الله جمیعا ولا تفرقوا "  به ریسمان پروردگار چنگ می زنیم ، ریسمان ما در این کره ی خاکی زاگرس است.

  وی افزود:  برخی از فعالین  ما هنوز به عزت نفس و خودباوری در نقش آفرینی سیاسی و اجتماغ نرسیده اند ولی امشب مشاهده می کنید که  عزت نفس و اعتماد بنفس مردم ما قوی تر است. نظام ما  نیز خوب واقف است که پتانسیل اجتماعی و نخبگان بختیاری قوی و بالا است اما پرسش این است در سالهای فراز و فرودهای کشور عزیزمان آیا ما بختیاری ها فقط لیاقت جانبازها و شهید دادن ها را داشته ایم؟ آیا شش میلیون زاگرس تبار لیاقت معرفی و حضور یک وزیر در کابینه دولت را ندارند ؟ چرا پتانسیل ما را می بینید ولی  نادیده گرفته  شده یم ؟ به این دلیل است که اتحاد و انسجام نداشته ایم. اما امروز با اتکا به  این وحدت  به خواسته هایمان خواهیم رسید . 

وی ادامه داد : برخی پیشینه تاریخی ما را در حد قوم بختیاری تعریف کرده اند ولی بدانید از زمانی که خداوند  زاگرس  را خلق کرد بختیاری ها به عنوان یک ایرانی در  زاگرس زندگی کرده اند. ما ایرانی اصیل هستیم پس ما را در اندازه و  قالب قوم تعریف نکنید حتی در صورتی که اگر قوم بودیم بر اساس مرام و پیشنه تعاملی که داریم با همه اقوام ایران زمین همگرایی و تعامل و هم زیستی داریم. در همسایگی ما اگر عرب و بهبهانی و شوشتری و دزفولی زندگی می کنند بر طبق آیین بختیاری داشته هایمان را با شهروندان عزیزمان تقسیم می کنیم. وقتی اقوام کنار همدیگر در یک مسیر متعالی حرکت کنند   نگین کمان زیبایی ها خلق می شود .

وی تاکید کرد : ما ظرفیت های انسانی نخبه و شایسته ای برای مدیریت استان و کشور  حتی ریاست جمهوری داریم بنابراین انسجام برای تحقق اهداف مهم است . 

محمدی با اشاره به دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر تصریح کرد :  ما حمایت قاطع خودمان را از جناب دکتر روحانی اعلام می کنیم به این خاطر که دکتر روحانی را شخصیت هایی  همچون آیت الله رفسنجانی ، سید  محمد خاتمی ، میرحسین موسوی و شیخ اصلاحات کروبی به ما معرفی کرد ، روحانی را نیروهای اصلاحات به ما معرفی کردند ، هرچند از او گلایه هایی نیز است ولی روحانی دراین امتحان  قبول شد. ایشان تلاش و کوشش خود را انجام داد.

  وی گفت: نیروهای بازدارنده تلاش کردند جلوی عملکرد وی را بگیرند  ولی روحانی در برجام  موفق بود.  اگر روحانی در برجام موفق نبود دچار چالش های زیادی می شدیم. روحانی با دنیا ارتباط و تعامل برقرار کرد و دارایی های بلوکه شده ملت ایران را پس گرفت .

این فعال سیاسی یادآور شد : ما در انتخابات شورای شهر باید آگاهانه رای دهیم ، باید به لیست هایی رای دهیم که بدانیم عقبه اجتماعی و سوابق و کارنامه کاندیدا چیست. شورا یک پارلمان محلی قوی است که می بایست نسبت به نوع انتخاب افراد با حساسیت  و آگاهی عمل کرد .

محمدی عنوان کرد : وقتی می گویم اصلاح طلب هستیم ابتدا باید از خودمان رفتار اصلاح طلبی را شروع کنیم وقتی به مشی اصلاح طلبی اعتقاد داشتیم آنگاه پیروز می شویم. اصلاحات تا پیروزی نهایی از پای نمی ایستد. 

قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان در همایش افتتاحیه ستاد مردمی شمال استان با تبریک ایام شعبانیه و قدرشناسی از دست اندرکاران برپایی این همایش  باشکوه عنوان کرد : در چند روز آینده دو رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را  تجربه می کنیم ما تجربه چهار دوره از فعالیت شوراهای شهر را پشت سر  گذاشته ایم. نهادی که به همت خاتمی پایه گذاری شده است تا مقدمات حکومت مردم بر مردم و دمکراسی و مردم سالاری دینی در کشور نهادینه شود.

علی عماد افزود : در این چهار دوره از فعالیت شوراها برخی عملکرد سالم داشته اند ولی در مجموع عملکرد شوراها ضعیف بود به این دلیل که شوراها نهادی نوپا می باشند ما امیدواریم با توجه به تجربه های گذشته و شناخت بیشتر مردم از شاخصه های افراد توانمند و پاک دست  شورایی ناظر بر عملکرد شهردار و ناظر بر امور شهر تشکیل شود و کاندیداها  بر اساس اصالت فکری و عملی و اجتماعی و سوابق کاری درخشان توسط شهروندان فهیم استان  برگزیده شوند. اهواز مشکلات فراوان دارد و شهرداری می خواهد که بدون ملاحظه قوانینی وضع کند که شهر را متحول کند .

وی همچنین با اشاره به ضرورت شرکت گسترده  در انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد : برخی می پرسند چرا در انتخابات شرکت کنیم ؟ اگر شرکت نکنیم بلایی بر سر کشور خواهد آمد همچون زلزله هشت سال قبل تر از دولت روحانی و یک دولت قانون گریز ، بی نظم و انضباط دوباره بر کشور حاکم می شود. 

وی تصریح کرد : دارایی به دست آمده از نفت را به تاراج بردند ولی با حضور و مشارکت مردم کشور در مسیر و ریل توسعه حرکت خواهد کرد .

عطا بهادری سخنگو و مسئول همایش های ستاد مردمی بخش شمال استان نیز در سخنانی تجمع بزرگ مردمی بختیاری ها در منطقه زیتون را محصول و دستاورد ایجاد  نشاط اجتماعی و فرهنگی دولت روحانی عنوان کرد و گفت :  رای ندادن مردم به طور یقین تاوان سنگینی در بر دارد ضرورت دارد با شرکت گسترده در انتخابات و رای قاطع  به دکتر روحانی اهداف و برنامه های  نیمه تمام او را اجرایی کنیم. 

وی افزود: کاندیداهای رقیب با شعارها ی پوپولیستی و غیر علمی و غیر واقع بینانه وارد کارزار شده اند و این خطر بزرگی است که با مشارکت گسترده مردم و رای به دولت تدبیر و امید برطرف می شود. به طور مثال در بحث یارانه ها پرسش این است یارانه دویست و پنجاه هزار تومانی با کدام منطق علمی و عقلانیت امکانپذیر ست ؟ این شعار توهین به شعور مردم است.

 رییس کمیته نفت ستاد مردمی بخش شمال دکتر روحانی همچنین انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم را رقابت بین دو اندیشه توسعه محور و واپسگرا عنوان کرد و گفت : همه اقوام استان از بختیاری ،  عرب ، دزفولی ، شوشتری ، بهبهانی و لر با هم متحد و یکصدا می گوییم به روحانی رای می دهیم.

عطا بهادری تاکید کرد : رویدادها و تجمعات مردمی حامی روحانی توسط شهروندان  در فضای رسانه ای و شبکه های مجازی به صورت گسترده منتشر شود.

 وی همچنین از نقش تاثیرگذار اعضای ستاد مردمی  بخش شمال استان از جمله رمضان منجزی ، سیدحمید حسن زاده ،  غلام رضا مومنی ، ارسلان شهنی ، سامان فرجی بیرگانی و روح الله احمد فخرالدین در سازماندهی و برپایی تجمع بزرگ مردمی بختیاری های حامی روحانی ستایش و قدرشناسی کرد.







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار