اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
شوشان: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: ظرفیت نمکزدایی مناطق عملیاتی این شرکت ٢٢٠ هزار بشکه افزایش می‌یابد.

 بیژن عالی‎پور امروز (یکشنبه، ١٧ اردیبهشت ماه) در حاشیه دومین روز از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای تعامل با سازندگان داخلی و بین المللی دانست و گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب قصد دارد از این فرصت برای کمک به افزایش مشارکت سازندگان داخلی و خارجی استفاده کند تا سازندگان ایرانی به سمت کالاهای با کیفیت تر حرکت کنند.


وی در باره اهمیت واحدهای نمکزدایی گفت: واحدهای نمکزدایی برای ظرفیت سازی فرآورش نفت نمکی، بالا بردن کیفیت نفت تولیدی، صیانت از ذخایر نفتی، جلوگیری از کاهش خوراک پالایشگاه‌ها و رفع مشکلات زیست محیطی با تزریق پساب واحدهای نمکزدایی به چاه های دفعی نقش موثری دارند.

عالی‎پور تاکید کرد: به همین منظور شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ۱۱۰ هزار بشکه از ظرفیت  واحد نمکزدایی اهواز را تا پایان مرداد ماه وارد مدار می کند.


واحد نمکزدایی گچساران ۳ نیز با ظرفیت ۱۱۰ هزار بشکه در روز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان مرداد ماه راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم تا پایان امسال واحدهای نمکزدایی بی‌بی حکیمه یک با ظرفیت ٥٥ هزار بشکه در روز، هفتکل با ظرفیت ٤٥ هزار بشکه در روز و قلعه نار با ظرفیت ۳۵ هزار بشکه در روز وارد چرخه شده و بی کیفیت بودن چاه های نیمه نمکی را جبران کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار