اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
معاون ستاد دکتر روحانی استان خوزستان:
با انتخاباتی شدن فضای جامعه ، شور و نشاط گسترده ای در بین حامیان مردمی و هواداران دکتر حسن روحانی در سراسر کشور رو به افزایش است...

کیکاوس دشتگلی پور معاون ستاد دکتر روحانی استان خوزستان گفت: با انتخاباتی شدن فضای جامعه ، شور و نشاط گسترده ای در بین حامیان مردمی و هواداران دکتر حسن روحانی در سراسر کشور رو به افزایش است بطوریکه اکثر نظرسنجی ها دال بر پیروزی قطعی آقای روحانی در دور اول انتخابات می باشد.

وی افزود: همزمان این موضوع باعث نگرانی هواداران جناح رقیب گردیده و متاسفانه آنها را وادار به پاره ای از رفتارهای غیر اخلاقی از جمله بر هم زدن متینگ ها ، پاره نمودن پوستر و بنرهای تبلیغاتی آقای روحانی در سطح وسیعی از شهر اهواز نموده است. 

معاونت تبلیغاتی ستاد دکتر روحانی ، همه هواداران، طرفداران دکتر روحانی  و اعضای این ستاد را ضمن سفارش به آرامش و پایبندی به اصول اخلاق اسلامی وسعه صدر و رعایت قانون در تمام مراحل انتخابات و پرهیز از تنش، هدف اصلی این ستاد را همان تبیین و بسط گفتمان اعتدال و میانه روی در فضای عمومی جامعه می داند و حرکات غیر قانونی و غیر اخلاقی رقیب را نشانه ضعف و شکست آنها بحساب آورده و حق شکایت از متخلفین از طریق مراجع ذیصلاح برای خود محفوظ می شمارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار