اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
آبادان - شوشان ؛ حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان به ویژه رای اولی ها به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در کنار حضور سایر اقشار در انتخابات، عاملی برای اتحاد و همدلی است
شوشان ؛ حضور در انتخابات به معنی شریک بودن در سرنوشت جامعه است که عزت و اعتماد به نفس را برای تک‌تک افراد جامعه رقم می‌زند و بدون شک این حس زیبا برای رای اولی‌ها به‌یادماندنی‌تر است.
این جوانان هرچند در انتخابات شوراهای مدرسه، یک‌ بار تمرین شرکت در انتخابات را تجربه کرده اند، شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به دلیل مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور احساسی است که آنها را وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می‌کند.
حضور گسترده جوانان و نوجوانان در ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر آبادان بیانگر آمادگی آنها برای حضور گسترده در انتخابات است.
یکی از دانش آموزان رای اولی دراین‌باره به ایرنا گفت:حضور در انتخابات تکلیف سیاسی و دینی است، که در آن سرنوشت کشور را در پای صندوق‌های رأی رقم می‌زنیم.
سید جواد هاشمی افزود:بیست و نهم اردیبهشت به همراه خانواده‌ به‌پای صندوق‌های رأی رفته و در سرنوشت کشور به‌عنوان ادای یک تکلیف دینی و ملی شرکت می کنم.
یک دانش‌آموز آبادانی نیز در این‌باره گفت:انتخابات نمایش قدرت و پشتوانه مردمی نظام اسلامی است و شرکت در انتخابات وظیفه تمام اقشار مردم به خصوص رأی اولی‌ها است.
علی نصاری اظهار داشت:باید اقتدار نظام و کشور خود را در انتخابات پیش رو به نمایش بگذاریم.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز شنبه به ایرنا گفت:بر اساس آمار، 6 هزار و 850 رأی اولی در این شهرستان می‌توانند در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.
عزیز الله شهبازی انتخابات را نمایش قدرت و پشتوانه مردمی نظام اسلامی و شرکت در انتخابات را وظیفه تمامی اقشار مردم دانست و گفت:اقتدار نظام و کشور در مشارکت حداکثری در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت است.
شهبازی گفت:در شهرستان آبادان 327 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد 162 صندوق رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 162 صندوق رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و سه صندوق سیار نیز برای روستاها لحاظ شده است.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:چهار هزار و 500 عامل اجرایی نیز در برگزاری انتخابات شرکت دارند.
در شهرستان آبادان که شامل شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده و 55 روستا در بخش مرکزی و اروندکنار است، انتخابات برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار