اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
فرمانده انتظامی خوزستان در مراسم تشییع پیکر دو شهید نیروی انتظامی اهواز
مردم خونگرم خوزستان با طوایف و قومیت‌های مختلف همواره ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های نظام، اسلام و آیین خود بوده‌اند و همچنان هستند.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان این‌که عناصر به شهادت رساندن این دو مامور نیروی انتظامی هنوز پیدا نشده‌اند، گفت:‌ این عناصر از مردم نیستند؛ مردم خونگرم خوزستان با طوایف و قومیت‌های مختلف همواره ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های نظام، اسلام و آیین خود بوده‌اند و همچنان هستند. 

سردار محمدرضا اسحاقی در حاشیه آیین تشییع و وداع با شهیدان نظم و امنیت ستوان دوم علی‌بخش حسنوند و استوار دوم عزیزالله بهمنی که امروز (سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد،‌ در جمع خبرنگاران با تسلیت این حادثه ناگوار به مردم غیور خوزستان اظهار کرد:‌ بامداد روز دوشنبه (25 اردیبهشت ماه) متاسفانه همکاران ما که وظیفه برقراری نظم و آسایش و امنیت مردم را داشتند، مورد حمله ناجوانمردانه افراد مسلح قرار گرفتند و دو نفر از همکاران ما به شهادت رسیدند و یک نفر نیز مجروح شد که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

وی تصریح کرد:‌ مردم بدانند که نیروی انتظامی به علت نوع وظایف ذاتی که برای خدمات‌دهی به مردم عهده‌دار است، طبیعتا امکان درست کردن برج و بارو و فرو رفتن در زره را ندارد و باید آشکارا و در معرض عموم برای مثال در چهارراه و خیابان‌ها انجام وظیفه کنند. همچنین نیروی انتظامی باید بابت ماموریت‌های فوریتی که مردم از آن‌ها استمداد می‌کنند، به مردم خدمات ارایه دهند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان این‌که چه بسا همکاران شهید ما در روز قبل و ساعت قبل به خانواده‌ها و بستگان همین افراد که به آنان حمله کرده‌اند، خدمات ارایه داده باشند، عنوان کرد:‌ این‌که همکاران ما در نیروی انتظامی به صورت ناجوانمردانه مورد حمله از سوی افرادی قرار بگیرند و به شهادت برسند در حقیقت نشان‌دهنده این است که مدافعان امنیت و آسایش مردم محسوب می‌شوند. حدود 20 دقیقه قبل از این حادثه و در حالی که پاسی از شب گذشته بود، ارباب‌رجوع به این کلانتری رفته و نیروی انتظامی خدمت خود در آن ساعت شب را از این ارباب‌رجوع دریغ نکرده بود.

اسحاقی با بیان این‌که عناصر به شهادت رساندن این دو مامور نیروی انتظامی هنوز پیدا نشده‌اند، گفت:‌ به هر حال این عناصر از مردم نیستند؛ مردم خونگرم خوزستان با طوایف و قومیت‌های مختلف همواره ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های نظام، اسلام و آیین خود بوده‌اند و همچنان هستند. بابت این‌که چنین حادثه‌ای که از سوی افراد نابخرد رخ داده و موجب تکدر خاطر مردم شده، از مردم خونگرم خوزستان عذرخواهی می‌کنیم.

وی اظهار کرد:‌ من و همکارانم با مردم عهد بسته‌ایم که برای حفظ امنیت، نظم و آسایش عموم، جان خود را در طبق اخلاص و در کف دست بگذاریم و گذاشته‌ایم.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: حتی اگر همه ما کشته شویم، باور داریم که در جهت خدمت به خلق خدا چنین افتخاری نصیب ما شده است. همه همکاران ما پس از چنین حادثه‌ای در اجرای وظایفی که برای برقراری امنیت و نظم و آسایش نسبت به آحاد مردم دارند، مصمم‌تر شده‌اند. امیدوارم به زودی عوامل این جنایت دستگیر شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار