اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
سید محسن شفیعی: حضور پرشور در انتخابات برای اعتبار و افتخار ملت ایران تعیین‌کننده است
رگزاری پرشور انتخابات و مشارکت بالای مردم در انتخابات برای اعتبار، افتخار و سربلندی ملت ایران تعیین‌کننده خواهد بود
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه حضور و مشارکت در انتخابات برای مردم هم یک حق است و هم یک تکلیف، گفت: برگزاری پرشور انتخابات و مشارکت بالای مردم در انتخابات برای اعتبار، افتخار و سربلندی ملت ایران تعیین‌کننده خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی اظهار کرد: برگزاری انتخابات دستاورد و ثمره حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است و نظام جمهوری اسلامی نسخه مردم‌سالاری دینی را به دنیا عرضه کرده است. وقتی به تاریخ چهار دهه گذشته نظام جمهوری اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که برگزاری پرشور و به‌موقع انتخابات جزو اصول تغییرناپذیر امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری بوده است.
 
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات برای مردم یک حق و تکلیف است؛ تکلیف از این نظر که مردم باید در بازی سرنوشت و تعیین منتخبان خود انجام وظیفه کنند و حق به این معنا که انتخابات مورد تأیید نظام و مسئولان ارشد آن است و مردم حق دارند در آن مشارکت کنند.
 
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم. ما در این انتخابات می‌خواهیم رئیس‌جمهور را انتخاب کنیم. رئیس‌جمهور پس از مقام ولایت بر اساس قانون اساسی عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است و از آن پاسداری می‌کند.
 
شفیعی با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی باید با تمام دنیا متفاوت باشد، ادامه داد: ما نظام مردم‌سالاری مبتنی بر دین را به دنیا عرضه کرده‌ایم. باید انتخابات ما نیز با اصول اخلاقی و مبانی اخلاقی سازگار باشد و به گونه‌ای انجام شود که برای جوامع دیگر قابل ارائه باشد تا در نهایت نمونه‌ای از انتخابات را ارائه کنیم که اخلاقی باشد.
 
وی افزود: برگزاری پرشور انتخابات و مشارکت بالای مردم در انتخابات برای اعتبار، افتخار و سربلندی ملت ایران تعیین‌کننده خواهد بود. دولت و رئیس‌جمهوری که با اکثریت آرا پا به صحنه بگذارد، این توفیق را خواهد داشت که اهداف جمهوری اسلامی را به پیش ببرد و رئیس‌جمهور با پشتوانه بالای مردم می‌تواند با صلابت و اقتدار در برابر نظام سلطه و بیگانگان بایستد و آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را به تحقق برساند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار