اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
فرماندار اهواز: پرونده نامزدهای متخلف به دادگاه می رود
فرماندار اهواز گفت: پرونده قضایی علیه نامزدهای شورا که در تبلیغات مرتکب تخلف شده اند، تشکیل شده است.
فرماندار اهواز با بیان اینکه تا کنون 91 نامزد شورای شهر اهواز از حضور در این انتخابات انصراف داده اند، گفت: پرونده قضایی علیه نامزدهای شورا که در تبلیغات مرتکب تخلف شده اند، تشکیل شده است.

نبی الله خون میرزایی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: 605 نامزد شورای اسلامی شهر در اهواز و 22 نامزد شورای شهر الهایی تاکنون تایید صلاحیت شده اند.

وی افزود: تا امروز 91 نامزد شورای شهر اهواز انصراف داده اند، که روند انصراف ها ادامه دارد. خون میرزایی تعداد واجدین شرایط رای دادن در اهواز را 891 هزار و 819 نفر اعلام کرد و گفت: 554 شعبه اخذ رای در شهرستان اهواز پیش بینی شده است که 413 شعبه در شهر اهواز، سه شعبه در شهر الهایی، 28 شعبه در بخش اسماعیلیه، 43 شعبه در بخش غیزانیه و 67 شعبه در بخش مرکزی این شهرستان مستقر می شوند.

وی همچنین گفت: تا کنون 900 هزار تعرفه به این شهرستان تحویل شده است. فرماندار اهواز در ادامه درباره تخلفات نامزدهای شورای شهر اهواز در انجام تبلیغات اظهار کرد: تخلفات بسیار زیاد بوده که همه آنها شناسایی شده و شهرداری پاکسازی معابر را انجام خواهد داد. 

خون میرزایی با بیان اینکه پرونده نامزدهای متخلف قضایی شده است اضافه کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اهواز و فرمانداری شکایت هایی علیه نامزدهای متخلف شورا تنظیم کرده اند.
بر اساس این گزارش، 16 هزار و 913 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در خوزستان و 751 نفر برای شورای شهر اهواز نام نویسی کرده بودند که با احتساب انصرافی ها 51 نفر در مجموع رد صلاحیت شده اند.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار