اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
در این همایش، این اولین باری بود که پیشکسوتان هر حوزه از جوان ترین آن حوزه تقدیر به عمل می آوردند.
برای اولین بار همایش بزرگ «هنر جوان» در شوشتر برگزار شد.

به گزارش شوشان، نخستین همایش بزرگ «هنر جوان» در تالار فرهنگ شوشتر مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار گردید.

در این همایش که با استقبال مردم و هنرمندان رشته های مختلف همراه بود، پیشکسوتان رشته های مختلف هنری و روئسای انجمن هایی مثل موسیقی، اصحاب رسانه و خبر، شعر، داستان، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، فیلم و عکس، تئاتر، قرآن و نهج البلاغه، موسسه های فرهنگی و... حضور داشتند.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در ابتدای این همایش گفت: فضا برای انجام برنامه‌های فرهنگی هنری مهیاست و شایسته است این مسیر تداوم پیدا کند.

وی گفت: با توجه به اعیاد شعبانیه، و گرامیداشت روز جوان در سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به دلیل ارج نهادن به هنرمندان و تقویت روحیه فعالیت هنری آنان، اقدام به برگزاری این همایش شده تا با تجلیل از جوان‌ترین‌ها در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی، مسیر راه فعالیت آنان را هموار سازیم.

بهرامی ادامه داد: با توجه به اینکه هنر نقش روشنگرانه‌ای در بیان حقایق دارد، شایسته است تا از هنر اصیل و مردمی حمایت نموده و در راه ترویج و اشاعه آن از هیچ اقدامی فروگذار ننماییم.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این گونه همایش‌ها گفت: در آینده‌ای نه چندان دور با شناسایی و گردآوری هنرمندان کودک و نوجوان ، اقدام به برگزاری همایش هنر کودک و نوجوان خواهیم کرد.

در این همایش چهار ساعته، که با اجرای موسیقی سنتی و نقالی به توسط جوانان برگزار شد؛ از جوان‌ترین عضو فعال انجمن‌های فرهنگی هنری با لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

در زیر تصاویر این همایش را می بینید:



















عکس: مهدی کریم پور
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار