اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
سعید رضوانی، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان: فردا تصویر رای دادنمان را در فضای مجازی منتشر مي کنیم
تا آخرین لحظات باید برای حاکم شدن گفتمان " آزادی ، امنیت، آرامش و پیشرفت" در کشور تلاش کرد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان گفت: فردا در راستای ایجاد شور انتخاباتی تصویر رای دادن خود و خانواده هايمان را در فضای مجازی منتشر مي کنیم.

به گزارش شوشان ،سعید رضوانی با تاکید بر اینکه ساعت های باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند ،گفت: تا آخرین لحظات باید برای حاکم شدن گفتمان " آزادی ، امنیت، آرامش و پیشرفت" در کشور تلاش کرد و نباید فکر کنیم که با پایان تبلیغات، انتخابات تمام شده است.

وی تصریح کرد: شعب اخذ رای از ساعت 8 صبح آغاز به کار می کنند و باید سعی کنیم ضمن حضور اول وقت، به همراه خانواده و یا دوستمان در این محل ها حاضر شویم و بی سوادان فامیل را نیز به همراه خود ببریم.

رضوانی گفت: مجموعه ستادهای دکتر روحانی در خوزستان تا کنون در مقابل تمامی بداخلاقی ها خویشتن داری کردند و در روز انتخابات با نوشتن نام " دکتر حسن روحانی" بر روی برگه های رای، پاسخ بد اخلاقی ها و تهمت ها را می دهیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد مرکزی دکتر روحانی حمل اقلام تبلیغاتی و نمادهای سبز و بنفش را در روز انتخابات ممنوع دانست و گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از این موضوع برای اخلال در فرآیند انتخابات ، رای دهندگان هیچ گونه نشانه انتخاباتی را با خود به همراه نداشته باشند.

رضوانی گفت : از تمامی افراد صاحب نفوذ می خواهیم که فردا برای شرکت در انتخابات به زادگاه خود سفر کنند و ضمن روشنگری و بیان حساسیت های این برهه زمانی ، بستگان و هم شهریان خود را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

وی در عین حال با تشکر از تمامی همراهان تدبیر و امید در خوزستان گفت : از همه کسانی به عنوان هوادار دکتر روحانی در فضای مجازی و حقیقی به صورت 24 ساعته دکتر روحانی را چه به صورت خودجوش در ميان جامعه و خانواده ها و چه در مجموعه ستادي ياري کردند ، تشکر می کنیم و امیدواریم در دولت آینده دکتر روحانی، گام های بلندی برای توسعه و پیشرفت کشور و استان خوزستان برداشته شود.

رضواني همچنين نقش رسانه هاي استان خوزستان در اطلاع رساني و ايجاد شور انتخاباتي را بسيار مهم توصيف كرد و از تلاش تمام فعالين اين عرصه تشكر كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار