اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
سید جابر موسوی در شوش: برای ادامه روند حاکمیت عقلانیت و رشد و توسعه کشور باید به روحانی رای دهیم
در دولت احمدی نژاد که عده ای او را معجزه هزاره سوم می خوانند، کشور در استانه سقوط قرار داشت


شوشان: سید جابر موسوی در شب آخر تبلیغات انتخاباتی در شهرستان شوش با دفاع از کارنامه٤ساله دولت روحانی  و مقایسه عملکرد دو دولت گذشته گفت: برای ادامه روند حاکمیت عقلانیت و رشد و توسعه کشور باید به روحانی رای دهیم.

وی با انتقاد از رقیبان گفت: رقیبان  روحانی از برخورد دوگانه با موسیقی ، هنر و استفاده ابزاری از خانم ها سعی در جلب آرای مردمی دارند و در حالی که تمام کنسرت ها را در مشهد لغو می کردند، اما امروز از  خواننده زیر زمینی تتلو  برای رای به آقای رییسی استفاده می کنند و در مشهد کنسرت برپا می کنند.

 همچنین سید جابر موسوی افزود: به روحانی رای میدهیم چون کارهایی همچون کنترل تورم، کنترل و کاهش بیکاری، احترام به حقوق شهروندی، رونق اقتصادی ،تعامل درست و سازنده با کشورهای دنیا اجرای برجام و رفع تحریم ها و......در دولت او انجام شد. 

وي متذکر شد: در دولت احمدی نژاد که عده ای او را معجزه هزاره سوم می خوانند، کشور در استانه سقوط قرار داشت و هر روز وضعیت معیشتی مردم بد تر می شد تورم سرسام اور و بالای ۴۵ درصدی شرایط زندگی را برای مردم سخت کرده بود .

عضو ارشد انجمن اسلامی معلمان در پایان از همه مردم درخواست کرد با حضور حداکثری در پای صندوق های برای عزت ایران و اسلام و مردم به دکتر حسن روحانی رای دهند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار