اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
دعوت از مردم خوزستان برای شرکت گسترده در انتخابات جهت ایجاد حماسه ای دیگر / حضور حداکثری در انتخابات بالاترین ضریب امنیت را ایجاد می‌کند / فردای انتخابات آغاز وحدت و همدلی است / حضور پرشور مردم در معادلات خارجی و اقتدار نظام نقش بسیاری دارد
در آستانه برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست ‌جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا، شخصيت‌ها ، احزاب و گروه‌ها...
شوشان: در آستانه برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست ‌جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا، شخصيت‌ها ، احزاب و گروه‌هاي سياسي ، سازمان‌ها و نهادها و مدیران با صدور بيانيه‌هايي جداگانه از مردم براي مشارکت گسترده و انتخابي آگاهانه دعوت کردند.

مردم باید به نتیجه انتخابات امیدوار باشند

به گزارش شوشان ، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم باید بدانند که رای دادن حق آنهاست و صلاح نیست از حقی که قانون به آنها داده استفاده نکنند.

سید مرتضی افقه افزود: مردم باید به نتیجه انتخابات امیدوار باشند و بدانند رای دادن در سرنوشت امروز و آینده آنها تاثیرگذار است و رای ندادن ممکن است تاثیر منفی بر آینده آنها بگذارد. وی بیان کرد: مردم تا به حال تفاوت افرادی را که بر سر کار آمده اند حس کرده اند و نوع انتخاب، تاثیر مثبت یا منفی بر روی زندگی آنها دارد.

نمایش بلوغ سیاسی خوزستانی ها با حضور در انتخابات

 دکتر مهدی قمشی رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان خوزستان در گفتگو با شوشان با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم نشان داده‌اند که در لحظات مهم و سرنوشت ساز کشور همیشه در صحنه حضور داشته اند و بدین جهت در انتخابات جمعه شرکت خواهند کرد.

وی افزود: مردم خوزستان نیز بخوبی می دانند که اداره و مدیریت آینده کشور، استان و شهرشان به رای روز جمعه آنان وابسته است و به همین جهت نباید با بی تفاوتی از کنار آن بگذرند.

قمشی  خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم که این بار نیز مردم با حضور خود در انتخابات بلوغ سیاسی خود را نشان دهند. انتخابات 29 اردیبهشت، فرصت مهمی برای مشارکت مردم، به عنوان حاکمان واقعی کشور در سرنوشت خویش است و بی شک مشارکت گسترده و همه جانبه ی مردم در این انتخابات، موجبات همگرایی، توسعه، پیشرفت و امنیت ایران سربلند را در جغرافیایی پرحادثه و آشفته منطقه خاورمیانه رقم خواهد زد.
 
پیام همایون یوسفی نماینده اهواز درخصوص انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶

در طول تاریخ ایران زمین، ملت شریف ایران در خلق حماسه های تاریخی و سیاسی حضوری تعیین کننده داشتند . یکی از عرصه های این حضور  ، انتخابات است. انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، تبلور اراده ملت در تعیین سرنوشت کشور است.

حضور پر شور  در بیش از سی انتخابات بعد از انقلاب ، از ملت ایران، ملتی بصیر ،آگاه ، روشنفکر و کارآزموده در عرصه ی سیاسی ساخته است . مردم آگاه و ولایت مدار ایران در خلق حماسه ها و شگفتی ها نقشی بی بدیل دارند .  امروز چشم جهانیان به حماسه آفرینی این مردم  دوخته شده است . ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ می تواند سرآغاز خیز بلند ایران برای توسعه سیاسی ، اقتصادی و تبدیل شدن به کشوری قدرتمند و مقتدر در نظام بین الملل باشد.

جمهوری اسلامی ایران ، نظامی برآمده از متن مردم است که با خون جوانان شهیدش آبیاری شده است . نظام مردم سالار ایران متکی به آراء ملت است . حضور پر شکوه مردم آگاه و بصیر  در انتخابات ،ضامن حفظ امنیت ، رشد ، پیشرفت و اقتدار بین المللی کشور است. اینجانب به عنوان خادم مردم شریف خوزستان در مجلس شورای اسلامی از تمامی آحاد جامعه ، بویژه مردان و زنان شجاع و بصیر خوزستان می خواهم ،با حضور پر رنگ خود در پای صندوق های رأی ، انسجام و اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذارند و نقش تعیین کننده ی خود را در خلق حماسه ملت ایران ایفا کنند .
 
بی تفاوتی نسبت به شرکت در انتخابات باعث تغییر و اصلاح جامعه نمی شود

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده بالا رفتن سطح آگاهی اقشار مختلف و امید به تغییر و اصلاح امور کشور می باشد.

دکتر مهناز کسمتی اضافه کرد: حضور حداکثری زمانی مفهوم پیدا می کند که افراد دارای آرای خاکستری در انتخابات حضور فعال یابند چرا که آنها تعیین کننده نتیجه نهایی هر انتخابی هستند. وی بیان کرد: برای ایجاد انگیزه و امید در این گروه باید اصل آگاهی بخشی از اوضاع سیاسی و اجتماعی جامعه همراه با اهداف و آینده ای روشن مد نظر قرار گیرد. کسمتی تاکید کرد: بی تفاوتی نسبت به شرکت در انتخابات باعث تغییر و اصلاح جامعه نمی شود بلکه جامعه را به قهقرا می برد. 

 شریعتی: حضور حداکثری در انتخابات بالاترین ضریب امنیت را ایجاد می‌کند

استاندار خوزستان با دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بالاترین ضریب امنیت را برای کشور ایجاد می‌کند و به این علت همه مردم ایران و به‌خصوص مردم خوزستان را که واجد شرایط هستند، به حضور در انتخابات دعوت می‌کنم.

غلام‌رضا شریعتی با بیان اینکه حضور در انتخابات دخالت در تعیین سرنوشت کشور است، اظهار کرد: هر شخصی که می‌خواهد سرنوشت کشورش را برای چهار سال آینده رقم بزند باید در انتخابات ریاست جمهوری و هر فردی که به‌دنبال تعیین سرنوشت شهر خود است، باید در انتخابات شورای شهر و روستا حضور پیدا کند و رأی دهد.  وی افزود: هرچه حاضرین در انتخابات بیشتر باشند، استحکام رابطه دولت - ملت و مردم - حکومت بیشتر می‌شود و به تبع این مسأله در هر کشوری که رابطه بین دولت و ملت در آن نزدیک‌تر و گرم‌تر باشد، ثبات آن کشور بیشتر و دارای امنیتی پایدار خواهد بود.

 شریعتی تصریح کرد: هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد ثبات کشور بیشتر است. وقتی مردم در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند، کشور آن‌ها در مقایسه با کشورهای استکباری از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ زیرا پیامی برای آن کشورها است که دولت و حکومت ما برگرفته از رأی مردم است.

فردای انتخابات آغاز وحدت و همدلی است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با صدور پیامی خواستار مشارکت حداکثری مردم فهیم خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شد.

محمد تقی زاده، در این پیام با اشاره به اینکه همه برای اقتدار نظام در انتخابات شرکت می کنیم، آورده است: در روز 29 اردیبهشت 96 ،مردم ایران بار دیگر الگوی مردم سالاری ،وحدت و اقتدار ملی را در جهان به نمایش می گذارند و نشان می دهند که همانند همیشه مردم پیروز انتخابات هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان فردای انتخابات را آغاز وحدت، همدلی و دوستی دانست و تصریح کرد: رئیس جمهوری که در روز 29 اردیبهشت ماه با رای مردم برگزیده می شود ، رئیس جمهور تمامی ملت ایران است و همه ما موظف هستیم به وی در راه توسعه و پیشرفت کشور کمک کنیم.

وی در این پیام با بیان اینکه مردم و فرهنگیان خوزستان همواره ثابت کرده اند که یار فهیم اسلام و انقلاب هستند، اظهار داشت: مردم و فرهنگیان خوزستان نیز در کنار دیگر هموطنان فردا با حضور در پای صندوق های رای حماسه می آفرینند و نشان می دهند که پشتوانه ای محکم برای کشورمان ایران هستند.

حضور پرشور مردم در معادلات خارجی و اقتدار نظام نقش بسیاری دارد

رئیس دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان اینکه دانشگاهیان تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارند،‌ گفت: از جلوه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.

 دکتر محمدرضا عصاری با بیان اینکه قطعاً اقتدار نظام خار چشم دشمنان است،‌ اظهار کرد: از جلوه‌های این اقتدار حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است که این حضور پرشور در معادلات خارجی و تداوم صداقت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان نقش بسیاری دارد.
 
وی افزود: بعید می‌دانم مشارکت حداکثری وجود نداشته باشد، زیرا مردم با معادلات جهانی آشنا و نسبت به نقش بسیار مهمی که انتخابات در حفظ اقتدار کشور دارد، آگاه هستند و می‌توانم اطمینان داشته باشم که مردم فرهیخته ایران همانند انتخابات‌های گذشته با ظرفیت کامل در این انتخابات نیز حضور پیدا خواهند کرد.
 
مردم حضوری حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که همه مردم ایران فردا در انتخابات شرکت می‌کنند، گفت: از همه جامعه صنعتی، معدنی، بازرگانی و تمام مردم ایران درخواست می‌کنم که در انتخابات روز 29 اردیبهشت حضور پرشوری بهم رسانند.

نورالله حسن زاده اظهار کرد: با توجه به وضعیت ایران در کشورهای منطقه و دنیا حضور مردم در انتخابات دارای اهمیت بسیار زیادی است و مردم باید در این روز حضوری حداکثری پای صندوق‌ها داشته باشند.

وی افزود: این‌که مقام معظم رهبری امسال را سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری کرده‌اند و با توجه به حساسیت بالایی که در این بخش وجود دارد، باید صنعتگران، تجار، کسبه، بازرگانان و همه آحاد جامعه با جدیت در انتخابات شرکت کنند.

حسن زاده تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات برای آن است تا هر فرد سرنوشت کشور را به دست خودش رقم بزند و همچنین با توجه به شرایط ایران در کشورهای منطقه و دنیا حضور مردم در انتخابات فردا از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

 زنان با مشارکت در انتخابات حقوق خود را استیفا کنند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم حضور حداکثری بانوان در انتخابات 29 اردیبهشت گفت:‌ زنان علاوه بر حضور خود پای صندوق‌های رای، می‌توانند با ترغیب و تشویق خانواده خود نیز تاثیرگذاری مضاعفی بر مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

سیده‌فرانک موسوی ‌با اشاره به اهمیت مشارکت زنان در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد:  زنان 50 درصد جامعه ایران را تشکیل می‌دهند و به اندازه 50 درصد جامعه دارای حق و حقوق هستند و در صورتی که پای صندوق‌های رای حاضر شوند می‌توانند حقوق خود را استیفا کنند و با این مشارکت در تعیین سرنوشت و احقاق حقوق خود تاثیرگذار باشند.

وی با بیان این‌که در صورت مشارکت کمتر بانوان در انتخابات، جامعه زنان کمتر می‌تواند حق و حقوق خود را استیفا کند، تصریح کرد:‌ جامعه زنان برای استیفای حقوق خود باید تاثیرگذاری خود را در انتخابات نشان دهد و این اتفاق تنها با حضور چشمگیری بانوان پای صندوق‌های رای امکان‌پذیر است.

شرکت در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با دعوت از همه فعالان بخش کشاورزی برای حضور در انتخابات، گفت: وظیفه همگان است تا در انتخابات روز 29 اردیبهشت شرکت و سرنوشت و آینده کشور را به دست خود تعیین کنند.

کیخسرو چنگلوایی اظهار کرد: همه هموطنان باید به وظیفه همگانی حضور در انتخابات عمل کنند و مانند همیشه حضوری پرشور و پررنگ در انتخابات داشته باشند. وی افزود: حضور مردم در انتخابات بیانگر ثبات در کشور است و این حضور می‌تواند به این مساله کمک شایانی کند؛ هرچه اقشار بیشتری در انتخابات شرکت کنند، نشان‌دهنده آن است که کشوری با ثبات داریم.

چنگلوایی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و این مهم به بیشتر جامعه منتقل شود. کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند دلسوز نظام، انقلاب و کشور خود هستند و سربلندی مملکت را دوست دارند.

دعوت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان از مردم برای شركت در انتخابات

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان در بیانیه ای از مردم برای شركت در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد. در این بیانیه آمده است: بدون تردید حضور پرشور مردم ،در پای صندوق های رای که یکی از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دلیل محکمی بر یکدلی مردم ایران در  روز سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت ماه می باشد.

زنان و مردان ایرانی با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.

 شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان با تقدیر از تلاش توام با قانونمداری آحاد مردم در ایام تبلیغات،  از همه برادران و خواهران  جهت شرکت در انتخابات دعوت نموده تا همانند ادوار گذشته حضوری پرشور ، پر صلابت و وحدت آفرین داشته و امید است با خلق حماسه ای دیگر ، این انتخابات تبلور تحقق اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مردم سالاری دینی باشد.

 هر ایرانی برای پیشرفت کشور در انتخابات شرکت کند

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با بیان اینکه انتخابات یکی از معیارها و شاخص‌های مهم انقلاب است، گفت: هر ایرانی باید برای پیشرفت کشور و ایجاد صلح و آرامش در انتخابات شرکت کند.

 دکتر مسعود خداپناه اظهار کرد: انتخابات یکی از معیارها و شاخص‌های مهم انقلاب اسلامی است و هر فرد ایرانی برای نکوداشت، پیشرفت و ایجاد صلح و آرامش حتماً باید در انتخابات شرکت کنند و این مفهومی است که برای همه قابل درک است. وی افزود: اگر مردم دست به مشارکت در انتخابات نزنند و در آن شرکت نکنند، در واقع در تعیین سرنوشت خود مشارکت نکرده‌اند و تاریخ قضاوت سختی درباره آن‌ها خواهد کرد. امیدواریم مردم امسال نیز پرشورتر از گذشته در این عرصه شرکت کنند و به کاندیدای مورد علاقه خود رأی بدهند تا حضور حداکثری ما بتواند انقلاب اسلامی را به سربلندی، رشد و شکوفایی برساند.
 
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان خاطرنشان کرد: قطعاً اگر ما در تعیین سرنوشت خود مشارکت نکنیم، این سرنوشت از سوی دیگران که رشد و شکوفایی و سربلندی کشور را نمی‌خواهند، تعیین خواهد شد.
 
دانشگاهیان بیشترین سهم حضور در عرصه انتخابات را داشته باشند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با بیان اینکه دانشجویان قشر روشنفکر جامعه هستند، گفت: حضور دانشجویان در عرصه انتخابات همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و امروز نیز حضور آنان در صحنه سرنوشت‌ساز است؛ چراکه بیشترین سهم را در این عرصه باید دانشگاهیان داشته باشند. 

 دکتر کوچک‌زاده با اشاره به انتخابات فردا (29 اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: باید تلاش همه این باشد که اکثریت مردم در انتخابات حضور داشته باشند تا انتخابات هر چه داغ‌تر برگزار شود و تمام توان مردم در این راستا قرار داده شود.

 وی با بیان اینکه مهم نیست مردم طرفدار چه کسی باشند و به چه کسی رأی دهند، گفت: از نظر من تمام افرادی که توسط شورای نگهبان صلاحیت‌شان تأیید شده است یکسان هستند و تنها رأی دادن و حضور مردم پای صندوق‌های رأی مهم است تا استحکام نظام جمهوری اسلامی در چشم دشمنان نمود بیشتری پیدا کند.

 معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان ادامه داد: اکنون هر کسی در ذهن خود فرد مورد نظر و مطلوب خود را انتخاب کرده است. اگر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به شکل حداکثری اتفاق نیافتد ممکن است دشمنان نظام استفاده‌های دیگری از این امر ببرند.

 کوچک‌زاده با اشاره به حضور قشر دانشجویان در صحنه انتخابات تصریح کرد: از زمان قدیم تاکنون به این دلیل که دانشجویان قشر روشنفکر هستند، همواره حضور آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و امروز نیز حضور این قشر در صحنه سرنوشت‌ساز است؛ چراکه بیشترین سهم را در این عرصه باید دانشگاهیان داشته باشند.
 
حضور پرشور مردم، دید جهانیان نسبت به ایران را تغییر می‌دهد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گفت: قطعا با حضور پرشور مردم، دید جهانیان نسبت به ایران تغییر خواهد کرد. عبدالکاظم ‌ در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: ‌تمام مردم با توجه به مسوولیت و تعهدی که دارند و تاثیر انتخابات در تعیین سرنوشت خودشان که با دست خودشان رقم می‌خورد، باید در آن حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: مردم باید به صورت صد درصدی وارد صحنه شوند، چرا که این سرنوشت خود آن‌ها است و باید فرد لایق و شایسته را انتخاب کنند و قطعا با توجه به این‌که صحنه، یک صحنه رقابتی است و آگاهی نیز وجود دارد، قطعا می‌توانیم شاهد مشارکت بسیار مردم باشیم که البته همیشه نیز به همین صورت بوده است.

رییس هیات فوتبال خوزستان خاطرنشان‌کرد: قطعا با حضور پرشور مردم دید جهانیان نیز نسبت به ایران تغییر خواهد کرد. جهانیان ما را به عنوان یک کشور دموکراتیک می‌شناسند و ثبات یک کشور، در انتخابات آن است و با حضور پرشور، جهانیان رضایت‌مندی مردم را از نظام جمهوری اسلامی می‌بینند.

ملت ایران این دوره پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با بیان این ‎که ملت ایران امسال نیز پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت خواهند کرد، گفت: ‌مردم برای انتخاب اصلح باید به صداقت و پیشینه کاندیداها توجه کنند.

همایون قنواتی با تاکید بر این ‎که انقلاب اسلامی به انتخابات گره خورده است، افزود: مردم همواره با حضور خود و شرکت در انتخابات،‌ مسیر پیشرفت جامعه را تعیین و از آسیب‌هایی که می‌توانست از اساس به نظام و هویت انقلاب وارد شود جلوگیری کرده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که ملت ایران امسال نیز پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت خواهند کرد؛ چراکه نوعی بسیج عمومی نیز شکل گرفته است و تمام اقشار، گروه‌ها، اصناف، نهادها و سازمان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و همگی درخواست مشارکت حداکثری را در انتخابات دارند. 

 کارگران پرشور و گسترده در انتخابات شرکت خواهند کرد

رئیس خانه کارگر خوزستان با اشاره به شرکت جامعه کارگری در انتخابات گفت: جامعه کارگری همانند انتخابات پیشین به صورت پرشور و گسترده در انتخابات شرکت خواهد کرد. آقایار حسینی اظهار کرد: انتخابات مظهر شکوه مردم است و انتخابات یکی از مظاهر تحقق شعار دموکراسی و مردم‌سالاری است که مردم همواره به دنبال آن هستند.

وی افزود: مردم با حضور در انتخابات می‌توانند در سرنوشت کشور خود تأثیرگذار باشد. از جمله قشر تأثیرگذار بر انتخابات جامعه کارگری است که اکثریت جامعه کار ما را همین قشر تشکیل می‌دهند. حسینی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری جامعه کارگری در عرصه انتخابات، تصریح کرد: این قشر لازم است در انتخابات حضور پیدا کند و با انتخاب کاندیدای موردنظر خود بتواند به تمام مشکلات این قشر پایان بدهد.

 وی مهمترین دغدغه کارگران را مساله معیشت آن‌ها دانست و گفت: باید به کسی رأی بدهیم که بتواند به مطالبات جامعه کارگری پاسخ بدهد و در جهت حل مشکلات جامعه کارگری قدم بردارد. حسینی با اشاره به انتظارات کارگران از دولت و رییس جمهور آینده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین انتظار این قشر از دولت آینده برطرف کردن نیازهای معیشتی است و یکی دیگر از دغدغه‌ها، امنیت شغلی است. از جمله خواسته دیگر این قشر نیز می‌توان به اهمیت ساماندهی قراردادهای کار اشاره کرد که انتظار داریم دولت جدید به این مشکلات رسیدگی کند.

همه باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان با دعوت به حضور پرشور مردم در روز انتخابات 29 اردیبهشت ماه، تاکید کرد: هر کسی که می‌خواهد سرنوشت خود را تعیین و در آن دخالت کند، باید در انتخابات شرکت کند. احمد مطیعی اظهار کرد: هر کسی که در انتخابات شرکت نکند یعنی علاقه‌مند به رقم زدن و دخالت در سرنوشت خود نیست و اگر کسی بخواهد سرنوشت خود را تعیین کند باید در انتخابات حضور داشته باشد.

وی افزود: از نظر ملی‌میهنی در جامعه‌ای که مردم در آن حضور دارند و علاقه‌مند به سرنوشت کشورشان هستند باید در انتخابات حضور پیدا کنند؛ زیرا معتقدیم حضور آن‌ها در انتخابات تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مطیعی با اشاره به حضور پرشور مردم در روز انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: هر جامعه‌ای که می‌خواهد سرنوشت خود را تعیین و در آن دخالت کند، باید در انتخابات شرکت کند.

مطیعی تصریح کرد: از نظر شرعی نیز با توجه به احکامی که مراجع در خصوص حضور مردم در انتخابات صادر می‌کنند و انسان را موظف به شرکت در انتخابات می‌کنند، باید همه مردم ایران به دلایل ملی و مذهبی در انتخابات شرکت کنند.

شوق مردم نشانگر درک واضح از حساسیت مشارکت در انتخابات است

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت:‌ شور و شوق پیش از انتخابات نشانگر درک واضح مردم از حساسیت مشارکت در انتخابات چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها است.
ناصر حویزاوی ‌با بیان این‌که امنیت، ‌سربلندی و عزت ملی و رضایت‌مندی رهبر انقلاب در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است، اظهار کرد: ‌هر انسان با شعور و عاقلی فارغ از دین و مذهب و گرایش سیاسی خود به روشنی از اهمیت رای دادن و شرکت در تعیین سرنوشت خود آگاه است و خوشبختانه درک سیاسی و اجتماعی مردم ایران در این زمینه زبانزد جهان است.

وی افزود: مردم ایران اهمیت حضور در انتخابات درک کرده‌اند و در روز 29 اردیبهشت آزادانه و با افتخار پای صندوق‌های رای می‌آیند و سرنوشت و ‌‌آینده کشور را تعیین و عزت و امنیت ملی را تضمین خواهند کرد. مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به اوج  شور و شوق و نشاط سیاسی در کشور و به‌ویژه در خوزستان و اهواز تصریح کرد: این شور و شوق نشانگر درک واضح مردم از حساسیت مشارکت در انتخابات چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه درانتخابات شوراها است.

حویزاوی با تاکید بر لزوم مشارکت تمامی اقشار جامعه در انتخابات 29 اردیبهشت بیان کرد: به‌عنوان یک شهروند از مردم اهواز و خوزستان می‌خواهم که در انتخابات شوراها به افراد لایق و اصلح رای بدهند و افرادی را انتخاب کنند که بتوانند سکان‌دار شهر باشند تا بعدها گلایه‌ای از امور شهری نداشته باشند.

مشارکت مردم در انتخابات اساسی‌ترین پایه نظام است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اساسی‌ترین پایه نظام را حضور و مشارکت مردم در این عرصه‌ها دانست و گفت: در 29 اردیبهشت ماه نمایشی از دموکراسی واقعی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

سردار محمد علی‌پور با بیان این‌که برگزاری انتخابات به معنای اثرگذاری ملت ایران در حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: هر چه مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد، تاثیرگذاری این مشارکت بر سیاست‌های خارجی و داخلی کشور و نگاه کشورهای جهانی به ویژه کشورهای مستکبر به ایران بیشتر خواهد بود.

وی یکی از علل وحدت در جمهوری اسلامی در حدود 40 سال اخیر را مشارکت حداکثری مردم در ادوار پیشین انتخابات دانست و تصریح کرد:‌ به تمام مردم ایران و به‌ویژه ملت شریف خوزستان توصیه می‌کنم با هر سلیقه و علاقه‌ای فارغ از جناح سیاسی خود به صحنه انتخابات بیایند و مانند گذشته نمایشی از عزت، قدرت و مردم سالاری‌دینی را به جهانیان نشان دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان این‌که اکنون دنیا به نظاره چگونگی مشارکت مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت نشسته است، عنوان کرد:‌ اساسی‌ترین پایه نظام جمهوری اسلامی، حضور مردم در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه انتخابات است؛ اثرگذاری این مشارکت به ویژه در مسائل اقتصادی و سپس سیاسی و حتی نظامی کشور با مشارکت، بیشتر و بیشتر می‌شود.

نماینده مردم شوش از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از مردم این شهرستان جهت شرکت پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم شریف شوش همگام با ملت ایران در تاریخ 29 اردیبهشت 96 با حضور پرشور در انتخابات، ضمن تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران بار دیگر ثابت خواهند کرد که مدافع و صاحب اصلی این نظام الهی هستند. این مردم فهیم و بصیر با همبستگی و همراهی با نظام اسلامی که ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت است مثل همیشه صحنه‌های حساس را درک کرده و در موقعیت‌های مختلف نقش مهم و حیاتی خود را به درستی ایفا می‌کنند.

حماسه‌آفرینی مجدد ملت غیور ایران اسلامی نشانگر حرکت مردم در راستای منویات رهبری و پابرجایی بر عهد و پیمان با امام راحل است. این حضور برگ زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد کرد تا یک پیام بسیار شفاف و گویا نیز برای دشمنان ایران داشته باشد و آن این است که دسیسه‌ها و عناد‌ها و توطئه‌هایشان بی‌فایده‌است و از آن ‌دست بردارند.

حضور مردم پای صندوق رأی از مولفه‌های تأمین امنیت کشور است

آیت‌الله حسن‌زاده حضور حداکثری مردم پای صندوق را از مهم‌ترین مولفه‌های تأمین امنیت برای کشور است گفت: قطعا هرچه که حضور مردم پر رنگ‌تر و بیشتر باشد نشان دهنده اعتماد به نظام است. آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده اظهار داشت: مسئله حضور کامل و حداکثری مردم به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌‌های اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی همیشه مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب بوده و اخیرا نیز در فرمایشات ایشان بیان شد.

وی حضور حداکثری مردم پای صندوق را از مهم ترین مولفه‌های تأمین امنیت برای کشور است، ادامه داد: قطعا هرچه که حضور مردم پر رنگ‌تر و بیشتر باشد نشان دهنده اعتماد به نظام است و مردم در تصمیم‌گیری برای جامعه خود اهتمام و توجه دارند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: باتوجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب، حضور حداکثری مردم قطعا قضاوت و تصمیم‌گیری‌های دشمنان را درباره ما تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مردم روز انتخابات را به روز نشاط، شور و شوق ملی تبدیل کنند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به این‌که تعیین سرنوشت تجلی مردم‌سالاری دینی است، ادامه داد: در کشور همه چیز براساس رأی مردم شکل می‌گیرد. حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی اظهار داشت: انتخابات و تعیین سرنوشت کشور به وسیله آحاد مردم، دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی بیان کرد: در کشوری که بیش از 2500 سال سلاطین و پادشاهان تصمیم‌گیرنده بودند به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش و مجاهدت ملت ایران، امروز شرایط به گونه‌ای‌ است که مردم خود تصمیم‌گیرنده هستند و سرنوشت خویش را تعیین می‌کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به این‌که تعیین سرنوشت تجلی مردم‌سالاری دینی است، ادامه داد: در کشور همه چیز براساس رأی مردم شکل می‌گیرد و رهبری در رأس هرم نظام اسلامی، رأی مردم را یک امانت و حق الناس دانستند که همه مسئولان موظف به پاسداری و حراست از آن هستند.

مشارکت در انتخابات وظیفه ملی و میهنی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر لزوم مشارکت تمام اقشار جامعه با همه گرایشها در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مشارکت حداکثری و گسترده مردم در انتخابات موجب صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود . دکتر علی خدادادی اظهار کرد: برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی که میراث گرانبهای هزاران شهید است، علاوه بر حضور فعالانه در عرصه دفاع از مرزها و خاک میهن، مشارکت در عرصه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نیز موجب صیانت از این نظام مردم‌سالاری می‌شود .

وی ادامه داد: بنابراین مشارکت مردم در عرصه انتخابات که یکی از عرصه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ملی است، صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد. در ادوار پیشین انتخابات جمهوری اسلامی همواره مردم با مشارکت گسترده خود وظیفه ملی و میهنی که بر گردن داشتند را انجام دادند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر اهمیت ترسیم آینده روشن برای جوانان جامعه تصریح کرد: جوانان کشور از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند پس قطعا باید با افزایش میل همگانی مشارکت برای انتخابات 29 اردیبهشت و به تبع آن، تضمین اجرای برنامه‌های رییس جمهور منتخب، این افق آینده روشن برای جوانان فراهم شود .

خدادادی عنوان کرد: فارغ از مسائل سیاسی و نگاه‌های جناحی، مشارکت در انتخابات وظیفه ملی و میهنی است که تمام بر تمام آحاد جامعه، فارغ از تعلقات قومی و جناحی آنها، واجب است. امید است مردم ما همانند ادوار پیشین با مشارکت حداکثری در انتخابات به اعتلا و تحکیم پایه‌های نظام کمک کنند. 

حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات، گفت: جهت استحکام کشور و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری همه موظف هستیم تا در انتخابات شرکت کنیم زیرا حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد اظهار کرد: از نظر شرعی لازم است تا از فرامین بزرگان ولایی کشور اطاعت امر کنیم و در انتخابات حضور بهم رسانیم؛ همچنین از نظر ملی نیز ضرورت و نیاز کشور است تا به خاطر اعلام همبستگی و مقابله با دشمنان کشور در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم. وی افزود: باید همه مردم در صحنه حضور پیدا کنند و هر کسی که مکلف به رای دادن است در انتخابات شرکت کند و رای خود را در صندوق رای بیاندازد. مردم باید از هر شکل و جناحی که هستند در انتخابات شرکت کنند.


این مطلب تکمیل می شود...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار