اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
پیام رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان جهت دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات/ امیدوار هستیم که این بار نیز مردم با حضور خود در انتخابات بلوغ سیاسی خود را نشان دهند
مردم خوزستان نیز بخوبی می دانند که اداره و مدیریت آینده کشور، استان و شهرشان به رای روز جمعه آنان وابسته است و به همین جهت نباید با بی تفاوتی از کنار آن بگذرند.


شوشان: دکتر مهدی قمشی رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان خوزستان با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم نشان داده‌اند که در لحظات مهم و سرنوشت ساز کشور همیشه در صحنه حضور داشته اند و بدین جهت در انتخابات جمعه شرکت خواهند کرد.

وی افزود: مردم خوزستان نیز بخوبی می دانند که اداره و مدیریت آینده کشور، استان و شهرشان به رای روز جمعه آنان وابسته است و به همین جهت نباید با بی تفاوتی از کنار آن بگذرند.

قمشی  خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم که این بار نیز مردم با حضور خود در انتخابات بلوغ سیاسی خود را نشان دهند. انتخابات 29 اردیبهشت، فرصت مهمی برای مشارکت مردم، به عنوان حاکمان واقعی کشور در سرنوشت خویش است و بی شک مشارکت گسترده و همه جانبه ی مردم در این انتخابات، موجبات همگرایی، توسعه، پیشرفت و امنیت ایران سربلند را در جغرافیایی پرحادثه و آشفته منطقه خاورمیانه رقم خواهد زد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار