اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
مشاور وزیر نفت در دیدار با کارکنان نفت در اهواز : وزارت نفت آبروي اقتصاد مقاومتي است
حقوق و شایستگی کارکنان نفت در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۲ ، ۲.۳ برابر شده است. درحالیکه تورم نسبت به گذشته کاهش یافته است.


شوشان: دکتر محسن دلاویز مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی و منابع انسانی، در دیدار صمیمانه ای با کارکنان نفت جنوب که عصر  چهارشنبه در تالار اجتماعات شرکت ملی حفاری برگزار شد در سخنان صریحی، عملکرد این معاونت را تشریح کرد. 

وي گفت: عده ای نگران بودند و تمایل داشتند سفر ما به اهواز را سیاسی و انتخاباتی جلوه دهند و حتی برای خود پیشگویی هم کردند و سالن هم در اختیار ما قرار ندادند. درحالیکه رویکرد ما صنفی است و اگر سالن هم به ما نمی دادند روی آسفالت خیابان با کارکنان گفت و گو می کردیم.

دلاويز تصريح كرد: افزایش تولید و صادرات نفت و میعانات گازی، افتخارآفرینی شما کارکنان نفت بود که عظمت آفریدید و دنیا را حیرت زده کردید.

وي با اشاره به اينكه توليد نفت از۲.۷ میلیون بشکه در سال ۹۲ به ۳.۹ میلیون بشکه در فروردین ۹۶ افزایش یافت،اضافه كرد:صادرات نفت خام نيز در پایان سال ۹۵ به ۲.۲ میلیون بشکه رسید كه احیای سهم ایران در اوپک کار بزرگی بود و وزارت نفت، آبروی اقتصاد مقاومتی شد.

دلاويز گفت: يك سال است هر کاری می کنیم می گویند انتخاباتی است. پس همه کارها را تعطیل کنیم؟!عده ای علاقه مندند حوزه منابع انسانی را نقطه ضعف وزارت نفت معرفی کنند درحالیکه اعداد و ارقام نشان میدهد اتفاقا نقطه قوت وزارت نفت است.

وي اظهار كرد: حقوق و شایستگی کارکنان نفت در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۲ ، ۲.۳ برابر شده است. درحالیکه تورم نسبت به گذشته کاهش یافته است.

دلاويز گفت: افزايش اضافات شایستگی امسال ۱۰ درصد است در حالي كه کف اضافات شایستگی پارسال ۸ درصد بوده که نسبت به متوسط ۲۰ سال گذشته که ۷.۸ درصد بود، بیشتر است. وي بيان كرد: ميزان حداقل مستمری بازنشستگان در سال ۹۵ نيز نسبت به سال ۹۲، ۱.۹۴ برابر شده است.

دلاويز با بيان اينكه مگر قرار نبود ماده ۱۰ در آبان ۹۱ ابلاغ شود؟ چرا آن زمان ابلاغ نشد؟ گفت:  تلاشهای مهندس زنگنه موجب شد ماده ۱۰ ابلاغ شود.

وي با اشاره به اينكه در یک سال گذشته هر موردی از منابع انسانی به آقای زنگنه اعلام شده ایشان موافقت کرده اند،افزود:مراحل تصویب آئین نامه جدید تعدیل مدرک تحصیلی رو به پایان است و ظرف دو سه هفته آینده پایان می یابد.آقاي زنگنه به جد معتقد است که به نیروهای قراردادی ظلم شده قول می دهم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وي گفت:در خصوص نیروهای ارکان ثالث، پیمانکاران موظف شده اند از طریق وزارت کار اقدام کرده و طرح طبقه بندی مشاغل را به طور عملی اجرا کنند که افزایش ۲۰ درصدی حقوق آنها را در پی خواهد داشت.

دلاويز بيان كرد:مجوز جذب ۲۵۰۰ نفر از سازمان امور اداری و استخدامی دریافت شده است. هدف ما این است که نیمی از آنها از نیروهای قراردادی باشند. اما سازمان اعتقاد دارد جذب آنها از طریق آزمون باشد و در حال رایزنی هستیم.

وي همچنين گفت:دانشجويان  و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت عزیز و بزرگوارند و وزیر نفت اعتقاد دارد در جذب فارغ التحصیلان دانشگاههای مختلف نباید تبعیض وجود داشته باشد. با این حال ۱۵۰ نفر در سال گذشته و ۲۰۰ نفر از آنها امسال جذب شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار