اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
با وجود گذشت تنها دو ساعت از آغاز زمان رأی‌گیری، حضور مردم در یکی از شعبه‌های مرکزی اخذ رأی در اهواز بسیار گسترده و چشمگیر است.

 به گزارش  ایسنا ، در شعبه ثبت‌نام و اخذ رأی شماره 195 و 196 مسجد جوادالائمه واقع در منطقه پاداد، مردم اهواز بار دیگر صحنه‌ای از انسجام و یکپارچگی را به نمایش گذاشته‌اند. اکنون در ساعت 10:30 صبح جمعه، صف طولانی مردم تا بیرون از درب‌های مسجد جوادالائمه کشیده شده است و حضور پررنگ جوانان و اقشار مختلف اعم ز افراد مسن با عصایی در دست، معلولان، جوانان و رأی اولی‌ها کاملا چشمگیر است. تعدادی از مردم نیز با لباس‌های محلی بختیاری و عربی به شعبه‌های اخذ رای آمده‌اند.

" شاه‌مراد جهانگیر بابادی" یکی از این افراد است که لباس محلی بختیاری بر تن دارد و حدودا هفتاد ساله به نظر می‌رسد.

 وی به خبرنگار ایسنا در خصوص علت حضور خود در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما است. همه ما وظیفه داریم که پای صندوق‌های رأی بیاییم.

این شهروند اهوازی همچنین درباره علت حضور خود با پوشش لباس محلی در شعبه اخذ رأی گفت: این لباس یعنی اصالت و همیشه در صحنه‌های مختلف کشور با همین لباس ظاهر شدیم و همیشه در صحنه‌های مختلف کشور آماده‌باش هستیم.

" خاله بتول" یکی دیگر از شهروندان اهوازی است که با واکر به این شعبه اخذ رأی آمده است و با وجود درد شدید پا و قدرت شنوایی پایین، نخواسته است که از مشارکت در این صحنه محروم بماند.

 وی به خبرنگار ایسنا گفت: من آمدم برای خاطر رهبر، برای خاطر ملت و برای خاطر فرزندانم. همه افرادی که نمی‌خواهند رأی بدهند بیایند و حداقل به خاطر فرزندانمان در این انتخابات شرکت کنند.

دختر "خاله بتول" هم گفت: مادرم تا صبح نخوابید و از ساعت 8 صبح که رأی‌گیری شروع شد به ما شدیدا اصرار می‌کرد که او را به یکی از شعبه‌ها بیاوریم.

" زهره عسکری" یکی دیگر از شهروندان اهوازی است که در صف خواهران منتظر ایستاده است. این دختر نوجوان که خود را رای اولی معرفی کرد، به خبرنگار ایسنا گفت: متولد سال 77 هستم و برای اولین بار در انتخابات آن هم انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم و احساس می‌کنم بزرگ شده‌ام.

 وی افزود: شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی می‌دانم و معتقدم حتی یک رای هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. شاید افرادی که قصد ندارند رای بدهند، فکر می‌کنند که کار اشتباهی انجام نمی‌دهند اما از نظر من اشتباه می‌کنند.

خدیجه ممبینی، رییس شعبه ثبت‌نام و اخذ رای شماره 196(خواهران) مسجد جوادالائمه‌ اهواز، نیز در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز رضایت از حضور مردم در این شعبه گفت: از ساعت 8 صبح که فرایند رای‌گیری آغاز شد شاهد حضور بسیار خوب مردم در این شعبه بودیم و پیش‌بینی می‌کنیم با گذشت ساعاتی دیگر این شعبه شلوغ، شلوغ‌تر شود.

 وی همچنین اظهار کرد: ‌تاکنون در روند رای‌گیری و اخذ رای در این شعبه هیچ مشکلی به وجود نیامده است. مردم با داشتن شناسنامه عکس‌دار و همراه داشتن کد ملی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

 مریم رضازاده بهبهان‌نژاد، ناظر هیات نظارت بر انتخابات مستقر در این شعبه، نیز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم در این شعبه بسیار عالی است و می‌توانم بگویم نسبت به انتخابات سال 94 مشارکت مردم بسیار بهتر است. در آن دوره مشارکت مردم از بعدازظهر بیشتر و گسترده شد اما امروز قبل از آغاز ساعت رای‌گیری مردم جلوی درب این مسجد منتظر بودند.

 تاکنون آیت‌الله فرحانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان با حضور در این شعبه اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شرکت کرده‌اند و به نظر می‌رسد با گذشت زمان حضور مردم در این شعبه گسترده‌تر و بیشتر شود.

برچسب ها: انتخابات ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار