اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
استاندار خوزستان در حاشيه رای دادن : تا امروز روز رقابت بود اما از فردا روز برادري و رفاقت است و همه جناح ها دركنار هم بايدبراي اداره جامعه در كنار هم تلاش كنند
رايي كه امروز به صندوق مي ريزم به نيت ثبات و امنيت ، وحدت ملي و يكپارچگي دركشور عزيزمان ايران است.


شوشان: استاندار خوزستان در حاشيه حضور در مسجد منتظران مهدي در كيانپارس اهواز براي شركت در انتخابات گفت: امروز روز امنيت پايدار و ثبات كشورمان در عرصه بين المللي است.

وي افزود: هر چه صندوق هاي آرا پر تر و مشاركت مردم بيشتر باشد، پيامي كه به دنيا مي دهيم قاطع تر خواهد بود و نشان مي دهدكه مردم سالاري ديني  بر اساس جمهوريت و اسلاميت مدل مناسبي براي اداره جامعه مي باشد.

شريعتي گفت: اميدواريم مردم با مشاركت هر چه بيشتر در انتخابات ، در سرنوشت خود مداخله كنند و تا به الان ثابت شده كه هر چقدر از انقلاب مي گذرد،همبستگي بين مردم بيشتر مي شود.

استاندار خوزستان تصريح كرد: رايي كه امروز به صندوق مي ريزم به نيت ثبات و امنيت ، وحدت ملي و يكپارچگي دركشور عزيزمان ايران است.

وي گفت: تا امروز روز رقابت بود اما از فردا روز برادري و رفاقت است و همه جناح ها دركنار هم بايدبراي اداره جامعه در كنار هم تلاش كنند و همه سلايق در اين كار نقش داشته باشند تا بتوانيم به منويات مقام معظم رهبري و خواست مردم عمل كنيم و اشتغال كه معضل جوانان است تحقق پيدا كند.




 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار