اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
در شعبه ثبت‌نام و اخذ رأی دبستان دستجردی اهواز صف‌های طولانی تشکیل شده و استقبال کم‌نظیر است.
 
 در شعبه ثبت‌نام و اخذ رأی شماره 110 دبستان دستجردی واقع در منطقه کوی پلیس اهواز، صف‌های طولانی تشکیل شده و همه از مرد و زن با هر سن و سال، در محل اخذ رأی حضور دارند.
 
در این شعبه فضای نامناسبی برای رأی‌گیری انتخاب شده است، به صورتی که حتی یک کولر مناسب در اتاق رأی‌گیری وجود ندارد و گرما و رطوبت در این فضای کوچک بیداد می‌کند؛ همین عامل نیز بر سختی کار عوامل اجرایی و کلافگی مردم افزوده است.
 
باتوجه به این که عده بسیاری از مردم برخلاف اینکه توصیه شده بود، در ساعت‌های ابتدایی برای رأی دادن در محل حاضر شوند، این کار را به ساعت‌های پایانی موکول کرده‌اند، موجب شده که در این شعبه ازدحام جمعیت و افراد منتظر برای رأی دادن، بسیار باشد. در این حین نیز افرادی هستند که توان ماندن در صف‌های طولانی را ندارند و برگشت به خانه و مراجعه در دقایق پایانی رأی‌گیری را ترجیح می‌دهند.
 
شدت گرما به حدی است که رییس شعبه بین مردم آب توزیع می‌کند.
 
البته در گرمای طاقت‌فرسا و با وجود تشکیل صف‌های طولانی، افرادی هم هستند که حق دیگران را نادیده می‌گیرند و خارج از نوبت وارد اتاق رأی‌گیری می‌شوند و هرچند اعتراض دیگر افراد را هم می‌شنوند، توجهی نمی‌کنند.
 
باتوجه به اینکه تعداد کاندیداهای شورای شهر بسیار هستند، مسوولان اجرایی حاضر در شعبه، بارها از مردم خواستند که از روی برگه‌های نصب‌شده در سالن بیرون از اتاق رأی‌گیری، کد نامزدهای خود را انتخاب کنند تا در اتاق رأی‌گیری تجمع نشود و کار زودتر پیش برود ولی باز هم کمتر افرادی به این توصیه توجه می‌کنند.
 
همچنین با وجود این‌که گفته شده کسی در روز انتخابات حق تبلیغ برای کاندیدایی را ندارد، افرادی هستند که به دور از چشم مسوولان حاضر در محل، برای فرد موردنظر خود تبلیغ می‌کنند.
 
2 دختر خانم که فکر می‌کردند، 18 سال آن‌ها تمام شده است و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، پس از این‌که ساعت‌ها در صف‌های طولانی ایستادند تا نوبت به رأی دادنشان برسد، متوجه شدند واجد شرایط نیستند و با ناراحتی محل را ترک کردند.
 
مردم حاضر در محل رأی‌گیری نیز عنوان می‌کنند که امسال استقبال مردم این محله از انتخابات بی‌نظیر بوده است.
 
به گزارش ایسنا، وحید شیخ‌زاده رییس این شعبه با تمجید از حضور گسترده مردم، گفت: استقبال در این شعبه بی‌نظیر بوده و فقط گرمای هوا باعث اذیت شدن مردم شده است.
 
وی افزود: انتخابات در این شعبه روند طبیعی خود را دنبال می‌کند و تاکنون هیچ مشکلی نبوده و انتخابات در سلامت و امنیت کامل در حال انجام است.
 
همچنین آقای سلطانی، یکی از افرادی که برای رأی دادن در محل حاضر است، در خصوص حضور گسترده مردم می‌گوید: برای نشان دادن اتحاد و انسجام ایرانی به تمام جهانیان در اینجا حاضر شده‌ایم.
 
وی افزود: امیدوارم مردم هرچه زودتر به پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند. رأی دادن قدرت ملت ایران را به همه کشورها نشان می‌دهد.
 
"زهره" یکی دیگر از افرادی است که در خصوص حضور در محل رأی‌گیری می‌گوید: آمده‌ام تا کاندیدای اصلح را برای کشورم انتخاب کنم. همه آمده‌ایم تا حماسه دیگری خلق کنیم و وظیفه خود می‌دانستم که در انتخابات شرکت کنم.
 
وی ادامه داد: امیدوارم هر کسی که اصلح است، انتخاب شود و ایران را آبادتر کند. توصیه می‌کنم که همه در این انتخابات سهیم باشند و برای رأی دادن به پای صندوق‌های رأی بیایند تا فرد منتخب با آراء بیشتر انتخاب شود و بداند که از پشتوانه خوبی برخوردار است.

برچسب ها: طولانی ، کلافگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار