اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین بازی از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود.
  
آبی‌های اهوازی که در لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات عدیده‌ای همچمون بی‌پولی دست و پنجه نرم کردند، در نهایت با کسب جایگاهی نسبتا خوب به کار خود در لیگ برتر کشور پایان دادند.
 
اما در لیگ قهرمانان آسیا در حالی که با حریفان متمول عربی به رقابت پرداختند، فراتر از انتظار نشان دادند و درخشش شاگردان پورموسوی آن جا بیشتر نمایان شد که موفق شدند به مرحله یک هشتم لیگ قهرمان آسیا صعود کنند.
 
استقلالی‌ها که با غیرت مثال‌زدنی و دست خالی کاری کردند کارستان، در ادامه این رقابت‌ها در حالی از ساعت 20:30 فردا (سه‌شنبه) در عمان پذیرای تیم الهلال هستند که بدون تمرین و با حالت اعتصاب به مصاف حریف قدرتمند خود می‌روند.
 
رفتن آبی‌های خوزستانی به عمان با اما و اگرهای بسیاری همراه بود؛ بازیکنان این تیم چند روزی بود که به دلیل عدم پرداخت مطالبات دست به اعتصاب زده بودند و حتی ابتدا از سفر به عمان سرباز زدند ولی در نهایت برای خوزستان و خوزستانی‌ها تن به این سفر دادند.
 
به نظر می‌رسد دیدار فردای دو تیم الهلال و استقلال خوزستان، در واقع مصاف بین داراها و ندارها است؛ الهلال بدون دغدغه و کاملا آماده و استقلال بی‌پول و شاید ناآماده!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار