اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
فرماندار هندیجان گفت: مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 83 درصد مشارکت داشتند.

به گزارش ایرنا، کورش مودت دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: بیشترین میزان مشارکت در رده سنی 26 تا 35 سال با 31 درصد و پس از آن در رده سنی 36 تا 45 سال با 22 درصد ثبت شده است.

وی افزود: مردان با 51 درصد و زنان با 49 درصد مشارکت ترکیب جنسیتی رای دهندگان در این دوره از انتخابات را تشکیل دادند. مودت با اشاره به برخط بودن کلیه شعب این شهرستان ادامه داد:از همان ابتدای صبح روز رای گیری51 شعبه این شهرستان به سامانه استعلام وزارت کشور متصل شد و در مجموع 21 هزار و 720 کد ملی از این سامانه استعلام شد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه هیچگونه کمبود تعرفه در انتخابات 29 اردیبهشت در این شهرستان نداشتیم ادامه داد: در مجموع 30 هزار تعرفه برای این انتخابات در شهرستان تهیه شد که هشت هزار و 296 تعرفه باقی مانده است.

وی افزود: در روز انتخابات وضعیت شلوغی شعب به طور مرتب به نمایندگان فرماندار از طریق سامانه پیامک گزارش داده می شد تا مردم در صورت ازدحام بتوانند به خلوت ترین شعبه برای اخذ رای مراجعه کنند.

بنابراین گزارش از مجموع 21هزار و 678 رای ماخوذه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  در هندیجان 20 هزار و 656 رای صحیح بود که به ترتیب حسن روحانی با 11هزار و 369 رای، سید ابراهیم رئیس الساداتی با هشت هزار و 942 رای، سید مصطفی آقامیرسلیم با 238 رای و سید مصطفی هاشمی طبا با 107 رای به ترتیب رتبه هیا اول تا چهارم را بدست آوردند.

تعداد واجدان شرایط در این دوره از انتخابات در هندیجان 26 هزار نفر اعلام شد. شهرستان هندیجان براساس سرشماری سال 95 ، 38 هزار نفر جمعیت دارد.

این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در 29 اردیبهشت برگزار شد دارای 51 شعبه رای گیری بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار