اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
تغییر استانداران و مدیران میانی در راه است /با انتخاب شورای شهر جدید خیلی از معادلات لیدرهای سیاسی و اقتصادی در شهر بهم خورده که این اتفاق خرمشهر را آبستن حوادث و اخبار جالبی برای روزهای آتی خواهد کرد .
شوشان : بنا بر خبرهای رسیده تغییرات گسترده در بین استانداران در راه خواهد بود. گفته می شود " جاسم جادری" رئیس ستاد روحانی در سال 92 و از نزدیکان به وی که همینک استاندار هرمزگان است به بوشهر خواهد رفت. همچنین زمزمه هایی در خصوص استانداری خوزستان به گوش می رسد...

همچنین از خرمشهر اخباری برای تغییرات بگوش میرسد که هنوز معلوم نیست نمایندگان دولت خود بدنبال این تغییرات هستند یا نمایندگان ملت .به هر تقدیر زمزمه ی تودیع برخی مدیران اداری از مدتی قبل از انتخابات بگوش رسیده بود که با عبور از انتخابات این روند سرعت بیشتری خواهد گرفت . با توجه به اخباری مبنی بر تغییرات در سطوح مدیریتی بالا ، تغییر در مدیران میانی و حتی جزیی دور از انتظار نیست .

این نکته را هم نباید دور از ذهن نگاه داشت که عملکرد برخی مدیران طی دوران تصدی اداراتشان قابل دفاع نبوده و خیلی از جریانات مردمی و سیاسی خواستار عزل این مدیران بوده و هستند .
فعلا باید صبر کرد و دید دامنه این تغییرات تا کجاها خواهد رسید و آیا واقعا تبدیل به احسن خواهد شد یانه ؟
با انتخاب شورای شهر جدید خیلی از معادلات لیدرهای سیاسی و اقتصادی در شهر بهم خورده که این اتفاق خرمشهر را آبستن حوادث و اخبار جالبی برای روزهای آتی خواهد کرد .



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار