اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
 فرماندار شوش گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف و 44 نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رضا نجاتی در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش افزود:در این مدت با تلاش عوامل انتظامی سه محموله عمده مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در مبادی ورودی شهرستان شوش کشف شد.

وی همچنین از جمع آوری 27 معتاد خیابانی متجاهر از سطح شهر شوش خبر داد و گفت: این افراد توسط عوامل انتظامی دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد شده اند.

فرماندار شوش با بیان اینکه دانشگاه ها،آموزش و پرورش و دیگر نهادهای فرهنگی نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارند گفت: با توجه به اینکه قشر عمده ای از نسل جوان در معرض خطر مواد مخدر قرار دارد باید با سرلوحه قرار دادن آموزش این قشر را از پیامدها و آسیب های موادمخدر آگاه کرد.

نجاتی با تاکید مجدد بر اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان شوش انجام خواهد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح منازل خالی از سکنه که به مرکز معتادان و خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده تخریب و با عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد می شود.

برچسب ها: مواد مخدر ، شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار