اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
دکتر موگهی: برای اولین بار در اهواز جهت حال رفاه داوطلبان عزیز هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی، یکی از کارشناسان نظام پزشکی در محل ثبت نام حضور دارد و مدارک لازم که نیاز به تاییدی نظام پزشکی دارند را جهت متقاضیان آماده می کنند

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی خوزستان با اشاره به آغاز نام‌نویسی از داوطلبان این انتخابات از 14 خرداد ماه، گفت: انتخابات نظام پزشکی بزرگترین انتخاباتمجموعه‌های صنفی کشور محسوب می‌شود.

دکتر ساسان موگهی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان‌ها تا 20 خرداد -در ایام عادی و تعطیل- از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر در حوزه‌های تعیین‌شده در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تا پایان وقت اداری چهارشنبه 17 خردادماه تعداد 25 نفر در شهرستان اهواز ثبت نام نموده اند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از متقاضیان واجد شرایط خواست ثبت نام خود را به  روز آخر و ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه تمام همکاران تلاش خود را جهت تسریع ثبت نام داوطلبان انجام میدهند، ادامه داد: تجربه 4 سال پیش انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی و ازدحام جمعیت در ساعات پایانی نشان داد که مراجعه در ساعات پایانی روز آخر باعث می شود رسیدگی و سرویس دهی به داوطلبان عزیز با مشکل مواجه شود.

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی خوزستان با اشاره به اینکه آگهی ثبت نام هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در روزنامه های کثیرالانتشار استانی، خبرگزاری ها، فضای مجازی و درب تمام بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی اطلاع رسانی شده است، گفت: از داوطلبان عزیز خواهشمند است قبل از مراجعه آگهی را بطور کامل مطالعه کرده و همراه با تمامی مدارک ثبت نام مراجعه نمایند.

موگهی با بیان اینکه با توجه به اینکه دو مدارک از ثبت نام متقاضیان باید توسط نظام پزشکی تائید شود، ادامه داد: مدارک 3 سال عضویت در نظام پزشکی و کپی برابر اصل کردن کارت نظام پزشکی از مدارکی است که نیاز به تائیدیه نظام پزشکی دارد.

وی اظهار داشت: در این راستا برای اولین بار در اهواز جهت حال رفاه داوطلبان عزیز هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی، یکی از کارشناسان نظام پزشکی در محل ثبت نام حضور داشته و این مدارک را جهت متقاضیان آماده می نماید و دیگر کاندیدای انتخابات نیاز به مراجعه به نظام پزشکی را ندارند.

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی خوزستان تصریح کرد: پس از اعلام نهایی لیست کاندیداهای تایید‌صلاحیت‌شده، مهلت رسمی و قانونی تبلیغات انتخاباتی نظام پزشکی از 19 تیرماه به مدت 10 روز تا 28 تیرماه انجام می‌شود. روز برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان‌ها در سراسر کشور 30 تیرماه است و تبلیغات انتخاباتی به مدت 24 ساعت قبل از آن ممنوع است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: سازمان نظام پزشکی به عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌های غیردولتی کشور، موظف به تنظیم روابط میان دولت و حاکمیت، دولت و مردم و دولت و جامعه پزشکی در این حوزه است، به طوری‌که حقوق تمام ذی‌نفعان را تامین کند، بنابراین انتخابات نظام پزشکی از حساسیت خاصی برخوردار است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار