اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جلسه پیگیری افتتاح و تجهیز پروژه های درمانی در شرف افتتاح دانشگاه از جمله بیمارستان جدید اطفال ابوذر، بیمارستان سوانح و سوختگی پادادشهر اهواز، بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان و مرکز جامع قلب اهواز در دفتر قائم مقام معاون درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جلسه پیگیری افتتاح و تجهیز پروژه های درمانی در شرف افتتاح دانشگاه از جمله بیمارستان جدید اطفال ابوذر، بیمارستان سوانح و سوختگی پادادشهر اهواز، بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان و مرکز جامع قلب اهواز در دفتر قائم مقام معاون درمان دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان ویژه معاونت درمان در هر یک از پروژه های مذکور، گزارش مفصلی از میزان پیشرفت کار و تجهیز مراکز مذکور ارائه نمودند.

در ادامه دکتر رمضان احدی قائم مقام معاونت درمان گفت: زمان افتتاح و بهره برداری از پروژه ها باید طبق برنامه ی پیش بینی شده تحقق پیدا کند.

وی بیان داشت: ما قصد داریم این پروژه ها را در سطح استان به زودی افتتاح کنیم و در این خصوص سرعت، دقت و کیفیت را در برنامه های عملیاتی معاونت درمان و دانشگاه مدنظر خواهیم داشت.

احدی در پایان گفت: کلیه نواقص و کمبودها به خصوص در بخش تجهیزات پزشکی و سرمایه ای باید براساس نیاز این مراکز پیگیری و رفع گردد و امیدواریم تا پایان شش ماهه اول امسال بتوانیم تعداد قابل توجهی از این پروژه ها که باعث ایجاد تحول در بخش درمانی استان خواهدبود را مورد افتتاح و بهره برداری قرار دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار