اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
شوشان: نشست مشترک منتخبان جدید شورای شهر ملاثانی با مهندس الباجی نماینده مردم اهواز و دکتر حسین زاده معاون سیاسی استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش عصر ما ، در راستای سلسله نشست های مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای های شهر و روستا ، شب گذشته جلسه ای با حضور جواد الباجی نماینده مردم اهواز در در مجلس شورای اسلامی و همچنین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و اعضای منتخب شورای دوره پنجم شهر ملاثانی در محل شهرداری این شهر برگزار شد.

در آغاز این محمد حمیدی شهردار ملاثانی ضمن بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده از سوی این مجموعه خدماتی طی دوره چهارم با طرح پاره ای از مطالبات و چالش ها پرداخت .پس از آن هر کدام از منتخبان جدید شورای شهر ملاثانی (دکتر غافلی ، خلیل مرداسی ، علیرضا عامری ، احمد حمیدی و کاظم نیکنام) به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پیرامون راههای تسریع در توسعه شهر و تقویت روند خدمات رسانی به شهروندان پرداختند.

در ادامه نشست ، حسین زاده معاون سیاسی  اجتماعی استاندار خوزستان با تبریک انتخاب و اعتماد شهروندان به منتخبان جدید بر ضرورت آشنایی این مجموعه با قوانین و تکالیف شوراها و شهرداری ضرورت بهبود مدیریت خدمات شهری تاکید کرد و اظهار داشت : باید با برگزاری دوره های فشرده و تخصصی منتخبان جدید شوراها را با مقررات ، تکالیف و حوزه وظایف محوله آشنا و زمینه تقویت شاخص برنامه محوری در این مجموعه ها را فراهم ساخت.حسین زاده افزود : ترکیب جوان منتخبان و علاقمندی آنان به خدمت و پیگیری امور و مطالبات مردم را ویژگی شورای جدید می باشد که در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید آماده هرگونه همکاری و همراهی با این دوستان هستیم.وی در خصوص آغاز عملیات اجرایی پل ملاثانی – دهستان عنافجه و تامین ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده برای کمک به فعالیت عمرانی شهرداری ملاثانی قول مساعد داد.معاون سیاسی استاندار خوزستان در ادامه به تشریح دستاوردها و کارهای بزرگ دولت آقای دکتر روحانی طی دوره یازدهم پرداخت.

سپس الباجی نماینده مردم اهواز با تبریک اعتماد مردم به منتخبان جدید و آرزوی موفقیت برای آنان به تشریح پیگیری های نمایندگان در راستای تحقق برخی مطالبات مردم شهرستان باوی پرداخت و اظهار داشت : از آغاز فعالیت دوره جدید قانون گذاری پیگیری مطالبات مناطق محروم ، روستاها و شهرهای اطراف اهواز را در اولویت کاری خود قرار دادیم و هم در ضمن تصویب قوانین مربوط به بودجه سال ۹۶ و هم برنامه توسعه ششم و نیز نشست با وزیران و مدیران بخش های مختلف بدنبال تحقق مطالبات مردم این مناطق بوده و هستیم.

نماینده مردم اهواز افزود : موضوع بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی ، پل ارتباطی ملاثانی – دهستان عنافجه ، تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی ، استقرار ادارات و مسائل ورزشی و اجتماعی بویژه استخدام های بومی در نیروگاه رامین و شرکت نیشکر دهخدا جز اولویت های کاری ما طی این چند ماه اخیر بود که مقرر شد پس از تخصیص زمین از سوی شورای شهر ملاثانی از محل کمک های بنیاد برکت عملیات احداث بیمارستان کلید بخورد و همچنین در نشست اخیر با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، ایشان دستور احداث سه درمانگاه در شهرستان های باوی ، حمیدیه و کارون را صادر کردند. مطالعات پروژه احداث پل ارتباطی ملاثانی به عنافجه به اتمام رسیده و اعتبار ویژه آن تخصیص یافته که امیدوارم بزودی با حضور آقای استاندار عملیات اجرایی پل آغاز شود.

وی گفت : اخیرا هم در خصوص مشکلات نیروگاه رامین به وزیر نیرو از سوی هر سه نماینده اهواز تذکر کتبی داده شد که در صورت عدم توجه به مطالبات مردم منطقه تا عزل وی پیش خواهیم رفت.مهندس الباجی در ادامه افزود : امیدواریم شوراها نیز با انسجام ، برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب ما را در امر پیگیری مطالبات مردم یاری کنند و ما نیز بعنوان نماینده مردم در کنار آنها خواهیم بود. وی همچنین افزود : تنها را عزت و عاقبت بخیری مسئولان را خدمت صادقانه به مردم می باشد.

در پایان لوح تبریک انتخاب به ۵ تن از منتخبان جدید شورای شهر ملاثانی از سوی مهندس الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اهدا شد‌.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار