اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
بحرینی معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان: مردم خوزستان تا چند روز آینده صبور باشند / مشکل مؤسسه ثامن از سوی بانک مرکزی حل شده است
با پیگیری های ملی و استانی انجام شده به طور صد در صد مشکل موسسه آرمان تا چند روز آینده برطرف می شود


شوشان: بحرینی معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در خصوص مشکلات موسسه آرمان گفت: اواخر فروردین ماه به دنبال مصاحبه یکی از معاونین بانک مرکزی مبنی بر اینکه موسسه آرمان مجوز قانونی برای ادامه فعالیت ندارد، مراجعه به شعب این موسسه در استان کلید خورد.

وی افزود: در فضای مجازی به این فضا دامن زده شد و با موجی از بی اعتمادی در بین مردم ایجاد و در  نهایت نیز شهروندان برای دریافت پول هایشان هجوم آوردند.

بحرینی گفت: موسسه آرمان توان این حجم از مراجعات را نداشت و چنین مشکلاتی پیش آمد، البته بزرگترین بانک های دولتی هم اگر مراجعات زیادی داشته باشند با 5 یا 10 درصد منابع مالی در گردش پاسخگو نخواهند بود. بنابرین موسسه آرمان با بحران مواجه شد و به سایر موسسات نیز سرایت کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان آنکه استاندار پیگیری های جدی برای حل مشکل انجام داده است، گفت: مسئولین استان از جمله استاندار در سطح ملی پیگیری رفع مشکل هستند. این مساله در بعد حقوقی بانک مرکزی دنبال می شود و آن را مدیریت می کنند تا با موسسه دیگری ادغام شود و در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: شب گذشته قرار بر این بود که تفاهم نامه ادغام امضا شود اما به خاطر اشکالی که در یک بند آن وجود داشت قرار شد این مشکل حل شود تا دو سه روز آینده این تفاهم نامه ایجاد می شود و هیچ گونه دغدغه ای وجود ندارد. مشکل دیگر مربوط به مؤسسه ثامن است که با ورود بانک مرکزی مشکل حل شده و هیچ دغدغه ای بابت این مؤسسه وجود ندارد.

بحرینی در پایان تصریح کرد: در مقابله با این مشکل در استان با رقابت سالم و تعامل بین بانک ها تصمیم های خوبی گرفته شد. لازم است در شعب نیرو اضافه شود تا سریعتر مشتریان را پاسخگو باشند و از ازدحام جلوگیری کنند

وی در پایان گفت: مردم شریف استان را به صبوری و همراهی دعوت می کنیم. با پیگیری های ملی و استانی به طور صد در صد مشکل موسسه آرمان تا چند روز آینده برطرف می شود و به روال عادی گذشته بر می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار