اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
فراخوان شورای همگاهنگی اصلاح طلبان هندیجان و حامیان مردمی دولت و انجمن اسلامی معلمان در شهرستان هندیجان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

سلام و درود خداوند بر شما مردم غیور و رشید شهرستان هندیجان همانگونه که مستحضرید روز قدس  در تقویم انقلاب اسلامی به عنوان نماد تبری از ستمگران و دفاع از ستمدید گان جهان بازتابی جهانی به خود گرفته و زمینه ساز بیداری جهان اسلام و حق طلبان و آزادی خواهان جامعه بشر گردیده است.

 اکنون که این یادگار اندیشه سیاسی ، الهی امام خمینی(ره) که ریشه در نهضت سرور آزادگان جهان، امام حسین(ع)  دارد. و با تاکیدات  مقام معظم رهبری در معادلات منطقه ای و جهانی به نفع مظلومان تاثیر مثبت به جا گذاشته ،ضرورت حضور در این نمایش قدرت مسلمانان جهان را دو چندان نموده است.

لذا به دینوسیله شورای اصلاح طلبان و حامیان مردمی دولت و انجمن  اسلامی معلمان در شهرستان هندیجان ضمن حضور فعال در مراسم ،از همه ی شما مردم شریف هندیجان جهت حضور قدرتمندانه در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آورد.

امید که با انجام این تکلیف سیاسی الهی در  راستای تعیق اخلاق آزادگی گامی موثر برداشته و موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم آوریم.

 با احترام شورای هماهنگی اصلاح طلبان و حامیان مردمی دولت و انجمن اسلامی معلمان در شهرستان هندیجان

 اول تیرماه یکهزار و سیصد و نود شش.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار