اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
فرماندار بندر هندیجان در گفت‌وگو با شوشان:
فرماندار هندیجان گفت: با توجه به محرومیت‌هایی که در برخی اقشار مختلف مردم وجود دارد سعی ما توسعه و افزایش مؤسسات خیریه در جهت جذب کمک‌های مردمی و رفع این موارد راداریم.
کوروش مودت در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: با توجه به مشکلات فراوانی که در برخی اقشار مردم‌داریم نیازمند توسعه و افزایش مؤسسات خیریه جهت جذب کمک‌های مردمی و در اختیار قرار دادن آن‌ها به مستمندان و بیماران نیازمند است.


وی افزود: در جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان هندیجانی که برای اولین بار در هندیجان برگزار شد مبلغ 20 میلیون تومان از سوی مردم تقدیم ستاد دیه شد تا قبل از عید سعید فطر از 5 نفر زندانی هندیجانی حداقل دو الی سه نفر آزاد شوند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: بنده از عوامل حرکت خیر جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان غیره عمد تشکر و قدردانی می‌کنم از مردم و مسئولان هندیجان که در این امر خیر شرکت کردند نیز قدردانم. در حقیقت جامعه ما نیاز به همبستگی و انسجام دارد.

وی گفت: ما برای اینکه مشارکت‌های مردمی را افزایش دهیم از توسعه و ایجاد مؤسسات خیریه استقبال کرده و برای راه‌اندازی آن‌ها همکاری جدی خواهیم کرد.

مودت عنوان کرد: انشا لله بعد از ماه مبارک رمضان چند موسسه خیریه با همکاری بانوان شهرستان ایجاد خواهد شد. مؤسسات خیریه بازوان ما برای کمک به مستمندان هستند.

وی افزود: ما نیاز به مؤسسات خیریه در بیماری‌های خاص، ساخت مسکن برای محرومین، کمک به فقرا و مستمندان داریم که انشا لله به همت مردم عزیز هندیجان فعالیت خود را در این شهر محروم آغاز خواهند کرد.

فرماندار هندیجان بیان کرد: در اولین جشن گل‌ریزان هندیجان که در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد برخی خیرین و مسئولان حاضر سخاوت خود را نشان دادند.

وی گفت: برگزاری جشن گل‌ریزان مقدمه‌ای است جهت انجام این امر خیر در آینده خواهد بود و امیدواریم همه اقشار با برگزاری این‌گونه جشن‌ها مشارکت خوبی در کمک به نیازمندان داشته باشند.

مودت عنوان کرد: با توجه به سخاوتی که مردم هندیجان از خود نشان دادند امیدواریم این شهرستان در کمک به مستمندان و محرومین از دیگر شهرهای استان خوزستان جلودار باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
زینب محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
comment
0
0
comment باسلام وخسته نباشید
میخواستم بگم ای کاش به افرادی که زیرپوشش کمیته هستن هم یه نگاهی کنید. مثلا بهشون قول وسایل برقی ضروری مثل یخچال رو میدن ولی عمل نمی کنن والان بندگانی هستن که یخچال ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار