اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه شهرستان هندیجان گفت: امام علی (ع) می‌فرماید: قرآن کتاب پروردگار در میان شماست در این کتاب اسمانی حلال و حرام تعیین‌شده، پس به آن چنگ بزنید و با آن مأنوس شوید که برای شما بهتر است. کشورهای عربی احمق بوده که پول‌های خود را در جیب آمریکا می‌ریزند.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل اظهار داشت: باقرآن کریم باید ولایت و امامت را بشناسیم. قرآن به کسانی که به اهل‌بیت (ع) اعتقاد دارد نزدیک شده و به کسانی که از اهل‌بیت (ع) دور شده‌اند دوری جسته است.

وی افزود: ما در دوران انتظار فرج حضرت مهدی (عج) هستیم. در روایات و احادیث واردشده که در شب قدر پرونده اعمال ما را بر حضرت عرضه می‌دارند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: خوشا به حال کسانی که وقتی پرونده‌شان به حضرت صاحب‌الزمان (عج) تقدیم شود، حضرت مسرور گشته و پرونده را تائید کنند.

وی گفت: خوشا به حال کسانی که بتوانند این لیالی را درک و شب‌زنده‌داری کنند. بهترین اعمال سخن گفتن باخدا در شب قدر است.

ساری اصل عنوان کرد: شب قدر، شب مغفرت رحمت اعتراف به گناه برگشت به خداوند دوری از مصیبت‌ها و نزدیکی به نیکی‌هاست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی مظلوم هستند

وی افزود: یکی از نعمت‌های خداوند در دوران غیبت امام زمان (عج) نعمت ولایت‌فقیه است. رهبر مظلوم ما در حال مبارزه با جبهه کفار، ملحدین و استکبار جهانی است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از سه دهه از ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) به بهترین شکل در حال هدایت و مراقبت از انقلاب اسلامی هستند. ایشان باوجود توطئه‌ها و فتنه‌های زیادی که از سوی دشمنان داخلی و خارجی طراحی می‌شود، محکم و استوار ایستادگی می‌کنند.

وی گفت: ما به شورای انقلاب فرهنگی که به ندای رهبر لبیک گفت و سند خیانت بار 2030 را متوقف کرد کمال تشکر و قدردانی راداریم؛ اما امیدواریم این سند شوم هر چه سریع‌تر ابطال و از دستور خارج گردد.

ساری اصل عنوان کرد: این سند عادی‌سازی زندگی شهروندی طبق سیایت های غرب یعنی تبدیل فرهنگ غنی ما به فرهنگ منحط غرب بود، ولی رهبر هوشیار و بیدار ما که درصحنه حاضر هستند این سند را باطل اعلام فرمودند.

وی افزود: کشور ما اسلامی و دارای پیشینه تاریخی و تمدن کهن است. افتخار کشور ما به اسلامی بودن برمی‌گردد. اسلامی و انقلابی بودن ایران یک امتیاز ویژه است.

انقلاب اسلامی برای نجات همه مردم دنیا از ظلم آمریکا است

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: جمهوری اسلامی مختص ایران است؛ اما انقلاب اسلامی بر همه منطقه و جهان مشمولیت دارد. امام راحل (ره) تمام مردم ایران و جهان علیه غده سرطانی اسرائیل بسیج کرده است.

وی گفت: در برجام ایران متعهد است و غربی‌ها هم اذعان کرده‌اند که ایران به تعهدات عمل کرده، اما آمریکا بد عهده بوده، مدام توطئه‌گری کرده و مکرراً علیه ما تحریم وضع می‌کند.

مسئولان برای برجام تعیین تکلیف کنند

ساری اصل عنوان کرد: رهبر ما دستور داده‌اند در خصوص برجام، مجلس شورای اسلامی و وزارت خارجه برای برجام تعیین تکلیف کنند. ایران اولین کشور مظلوم در خصوص تروریست است.
شهید شدند. الحمدالله سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای سپاه پاسداران، نیروی انتظامی مجاهدان با تروریست‌ها مقابله و آن‌ها را به درک واصل که از همه این عزیزان تشکر و قدرانی می‌کنیم.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: قطع رابطه و تحریم قطر به نفع آمریکاست، کشورهای احمق و نادان عرب منطقه پول‌های خود را در جیب دشمنان اسلام می‌ریزند.

کشورک های عربی منطقه احمق و نادان هستند

وی گفت: در بازار یک‌طرفه قطر و سعودی وهابی از آمریکای جنایتکار سلاح می‌خرند این کشورهای عربی چقدر احمق هستند.

ساری اصل عنوان کرد: کشورهای منطقه بدانند مستکبرین منافع برای آن‌ها مهم است. برخی‌ها خیال نکنند آمریکا رفیق شفیق آن‌ها خواهد بود وقتی خوب از شما بهره‌برداری کردند شمارا همانند دستمال کثیف مچاله و دور می‌ریزند.

وی افزود: الحمدالله پیروزی‌های اخیر در عراق و سوریه در حال گسترش است و انشا لله بساط داعش جمع خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار