اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
عضو شورای شهر بندر هندیجان در گفت‌وگو با شوشان:
عضو شورای شهر هندیجان گفت: متأسفانه علا رقم پیگیری‌های مسئولان و ما جهت استقرار اداره ثبت و اسناد در هندیجان اما اداره کل آن هنوز اقدامی برای دایر کردن اداره در شهرستان محروم هندیجان انجام نداده است.
 بهروز شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: در رابطه با استقرار ادارات در هندیجان ازجمله اداره ثبت‌اسناد که واقعاً موردنیاز مردم شهرستان هندیجان بوده اقدامات بسیاری صورت گرفت، اما متأسفانه اداره کل استان آن هنوز همکاری لازم را صورت نداده است.

وی افزود: با توجه به اینکه شورای شهر و شهرداری هندیجان فعالیت و زحمات زیادی برای مستقر کردن اداره ثبت‌اسناد انجام داده‌اند ولی متأسفانه هنوز این اداره افتتاح نشده است.

عضو شورای شهر هندیجان بیان کرد: نبود اداره ثبت‌اسناد سبب شده که مشکلاتی در تردد شهروندان هندیجانی به شهرستان‌های مجاور ایجاد شود لذا درخواست داریم هرچه سریع‌تر این مشکل حل شود.

وی گفت: همکاران ما در شورا و شهرداری هندیجان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند و مکانی مناسب برای استقرار اداره ثبت‌اسناد به مدت سه سال تهیه‌کرده‌ اما همه این اقدامات تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

شعبانی عنوان کرد: هزینه مکان و تجهیزات اداره ثبت‌اسناد برای افتتاح آماده کردیم و امیدواریم با همکاری‌های بیشتر هر چه سریع‌تر این اداره در هندیجان مستقر شود.

 وی افزود: یکی از فرمانداران هندیجان در جلسه معارفه خود قول داده بود که اداره بسیار مهم ثبت‌اسناد هر چه زودتر مستقر شود اما متأسفانه هنوز مردم هندیجان با کمبود این اداره دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

عضو شورای شهر هندیجان بیان کرد: بنده و همکارانم تا جایی که امکان داشت به فعالیت‌ها و وظایف خود در شورای شهر جهت استقرار ادارات انجام داده‌ایم، اما استقرار اداره ثبت‌اسناد به عهده فرمانداری است.

 وی گفت: بااینکه مکان و لوازم مورداستفاده اداره ثبت‌اسناد با تقبل هزینه‌های آن توسط شهرداری صورت گرفته اما این مسئله باید از طریق مراجع دیگر هم پیگیری شود.

 شعبانی عنوان کرد: فرماندار تأکید کرده بود مقدمات افتتاح اداره ثبت‌اسناد نهایی شده و در این مدت تلاش‌های زیادی انجام‌شده امیدواریم برای رفاه حال شهروندان این اداره زودتر افتتاح و مستقر شود که دل مردم شاد شود.

وی افزود: چندین فرماندار گذشته هندیجان بسیار سعی و تلاش کردن که این اداره بسیار مهم ثبت‌اسناد در هندیجان افتتاح شود امام متأسفانه هنوز این مهم صورت نگرفته است ما امیدواریم یک روز اداره ثبت‌اسناد هندیجان از ماهشهر جدا و مستقل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار