اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
در جلسه شورای برنامه‌ریزی بندر هندیجان؛
در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی شهرستان هندیجان 6/290 (شش میلیارد و دویست و نود میلیون تومان) بودجه به‌تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، ظهر امروز جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بندر هندیجان با حضور فرماندار، نماینده معاونت برنامه‌ریزی استانداری خوزستان، مسئولان و مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

در این جلسه مبلغ 6/290 (شش میلیارد و دویست و نود میلیون تومان) اعتبار سال 1396 در بخش تملک دارای و 3 درصد نفت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

در ادامه اعتبار 5/900 (پنج میلیارد و نه‌صد میلیون تومان) از بخش ماده 180 به شهرستان هندیجان تعلق گرفت که در جلسه شورای برنامه‌ریزی برای ادارات مربوطه قرائت شد.

کوروش مودت فرماندار هندیجان در این جلسه از همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی خواست ضمن پیگیری اعتبارات سال 1395 در جذب اعتبارات سال 1396 نیز کوشا باشند.

وی افزود: مشکلات ما در عمران شهری بسیار زیاد و این اعتبارات تخصیص‌یافته مشکلات ما را حل نمی‌کند. لذا از مسئولان استان خواستاریم اعتبارات هندیجان را افزایش بدهند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: استخر هندیجان دیون داشته و پیمانکار طلبکار است به سبب دارا بودن رودخانه هرساله عده‌ای از جوانان ما غرق می‌شوند لذا تأکیدداریم هر چه سریع‌تر استخر هندیجان تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار