اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
فرماندار بندر هندیجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی؛
فرماندار هندیجان گفت: متأسفانه اعتبارات تخصیص‌یافته به هندیجان به‌هیچ‌عنوان کفاف هزینه دستگاه‌های اجرایی را نکرده و نیاز آن‌ها را مرتفع نمی‌کند.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، کوروش مودت در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور نماینده معاونت برنامه‌ریزی استانداری خوزستان، مسئولان و مدیران دستگاه‌هایی اجرای در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات تخصیص‌یافته نیاز هیچ دستگاهی را مرتفع نمی‌کند، اعتباراتی که به آموزش‌وپرورش هندیجان داده‌اند کافی نیست.

بودجه سال 96 هندیجان کافی نیست

وی افزود: با این اعتبارات هیچ‌گونه پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود و فقط پروژه‌های قدیمی باید تکمیل و راه‌اندازی شوند. این اعتبارات مشکل مردم و معضلات هندیجان را حل نخواهند کرد.

فرماندار بندر هندیجان بیان کرد: EC رودخانه زهره هندیجان به 11000 رسیده و شوری بسیار بالایی دارد با توجه به این مشکل آب شُرب بندر هندیجان با اختلال مواجه می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه آب شرب هندیجان با مشکل روبه‌رو شده است قطعاً آب‌شور رودخانه زهره هندیجان برای کشاورزی مناسب نیست و سبب از بین رفتن خاک و گیاهان می‌شود.

مودت عنوان کرد: به دلیل کاهش شدید آب رودخانه زهره در بالادست مد دریایی خلیج‌فارس وارد رودخانه شده و آب آن را شور کرده است لذا ما درخواست داریم شکوه رودخانه زهره هندیجان مجدد به آن برگردد و آب شیرین در آن جریان پیدا کند تا هم مشکل آب شرب و کشاورزی ما همانند سال‌های گذشته مرتفع شود.

کشاورزی هندیجان با مشکل آب مواجه است

 وی افزود: قطع آب رودخانه از بالادست به کشاورزی ما خسارت وارد می‌کند، همه‌ی ادارات مشکل اعتباردارند بودجه تخصیص‌یافته حتی نمی‌تواند تجهیزات دستگاه‌ها را تأمین کند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: مسئولان ادارات هندیجان نسبت به جذب اعتبارات سال 95 اقدام و با دستگاه‌های اجرایی استان جهت جذب بودجه رایزنی کنند.

وی گفت: همه مدیران اجرایی برای جذب اعتبارات تخصیص‌یافته در سال 1396 اقدام کنند در غیر این صورت هرگونه کوتاهی قابل‌پذیرش نیست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار