اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
برای چندمین بار مردم هندیجان مقابل موسسه آرمان جهت دریافت اموال خود تجمع کرده و خواستار رسیدگی موضوع توسط مسئولان شدند.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، جمعی از مردم هندیجان که در موسسه آرمان سرمایه‌گذاری کرده بودند به سبب اختلالات مالی صورت گرفته برای چندمین بار مقابل این موسسه تجمع کردند.

نزدیک به 2 ماه است مردم هندیجان در بلاتکلیفی هستند

تجمع‌کنندگان برای دقایقی خیابان اصلی را بسته و خواستار احقاق حق خود توسط مسئولان استانی و ملی شدند، متأسفانه نزدیک به 2 ماه است که مردم هندیجان همراه با سایر دیگر مناطق ایران در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

در حدود نیمی از مردم هندیجان در این موسسه که اکنون به توسعه تغییر نام داده حساب بازکرده و سرمایه‌های خود را در آن گذاشته‌اند تا زخمی از زندگی طاقت‌فرسای خود را ترمیم کنند، اما این موسسه نه‌تنها زخمی را ترمیم نکرده بلکه زخم بزرگ‌تری را به آن‌ها زده است.

مشکلات به وجود آمده در خصوص موسسه آرمان در اکثر نقاط خوزستان بوده و هر مدت کوتاهی شاهد تجمع مردم یک نقطه از خوزستان مقابل این موسسه هستیم اما تاکنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

مسئولان کشور برای سیستم معیوب مالی چاره اساسی بیندیشند

این‌گونه رفتارهای مؤسسات مالی در سطح کشور موجب بی‌اعتنایی نسبت به سیستم بانکی در سطح کشور و خارج از کشور می‌شود لازم است مسئولان ملی چاره‌ای اساسی برای سیستم معیوب بانکی بکنند.

مردم ایران بخصوص مردم محروم و مظلوم هندیجان به سیستم بانکی کشور اعتماد کرده، اموال و دارایی‌ها خود را برای آینده‌ای بهتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند در برخی مکان‌ها زنان خانه‌دار زیورآلات خود را فروخته و در این موسسه سرمایه‌گذاری کرده‌اند اکنون صحیح نیست با اشتباهات دیگران گرفتار رنج شوند.

تجمع‌کنندگان هندیجانی مقابل موسسه آرمان اظهار داشتند که اشتباهات سیستم مدیریت مالی و بانکی کشور را مردم فقیر و رنج‌دیده نباید تحمل کنند، اگر این موسسه مجوز نداشته پس چگونه در سراسر کشور فعالیت دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار