اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
معاون سابق شهردار هندیجان افشا کرد:
معاون سابق شهردار هندیجان گفت: تخلفات صورت گرفته در بخش خدمات شهری، عمرانی و امور قراردادها، علت استعفای بنده به سبب پاسخگو نبودن رئیس شورای شهر در خصوص تخلفات شهردار است.
شمس الله شکاریان در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: متأسفانه شهردار هندیجان در قراردادهای شهرداری تصرف و موضوعات آن‌ها را دست‌کاری و تغییر می‌دهد. این اقدامات به ضرر شهرداری ضعیف هندیجان است.

معاون سابق شهردار هندیجان در خصوص لودر بیان کرد: قرار بوده در قبال یارانه لودر شهرداری هندیجان یک ماشین حمل جنازه توسط شهردار چمران به هندیجان بدهند اما تاکنون هیچ خبری از یارانه و ماشین حمل جنازه نشده است درحالی‌که عمر شورای شهر رو به اتمام است.

وی گفت: بسیاری از تخلفات دیگر توسط حراست شهرداری و این‌جانب در پست معاونت، مسئول دفتر فنی متوقف‌شده اما در سایر بخش‌ها تخلفات ادامه دارد.

شکاریان عنوان کرد: تخلفات صورت گرفته در بخش خدماتی مربوط به تانکر آب، چمن‌کاری و درخت‌کاری که به‌صورت صوری انجام‌گرفته است.

وی افزود: برخی دیگر از تخلفات شهردار در حال کارشناسی است تاکنون در سه بخش تخلفات محرز شده رسیدگی به جرائم شهردار توسط دادستانی استان صورت می‌گیرد ما در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم.

معاون سابق شهردار هندیجان بیان کرد: مبلغ یارانه لودر 90 میلیون تومان است، یک مورد از تخلفات قرارداد صوری چمن‌کاری و درخت‌کاری 200 میلیون تومان است.

وی گفت: دولت به شهرداری هندیجان مبلغ 90 میلیون تومان یارانه داده تا یک دستگاه لودر خریداری کند قیمت این لودر 200 میلیون تومان است شهردار هندیجان این یارانه را در اختیار شهرداری چمران قرار داده تا بجای آن‌یک ماشین حمل جنازه دریافت کند ولی تاکنون نه از یارانه و نه از ماشین حمل جنازه خبری شده است.

شکاریان عنوان کرد: متأسفانه یکی دیگر از تخلفات شهردار هندیجان برخلاف قوانین و مقررات، احداث یک باب کانکس اغذیه‌فروشی در وسط چمن پارک دولت است که هزینه‌های گزافی برای پارک و زیبایی آن شده و این کار شهردار سبب ناراحتی و اعتراض مردم شده است.

وی افزود: هیچ جای دنیا کانکس یا دکه را در وسط چمن نصب نمی‌کنند این تخلف از قوانین و مقررات فضای سبز است ما در این خصوص با شهردار صحبت کردیم که متأسفانه بی‌نتیجه بود.

معاون سابق شهردار هندیجان بیان کرد: یکی دیگر از تخلفات صورت گرفته استخدام بی‌ضابطه و خارج قانون 25 نفر در ایام انتخابات شورای شهر بود که با پیگیری و دستور رئیس شورای شهر اخراج شدند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار