اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
رئیس اداره میراث فرهنگی بندر هندیجان:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: به‌زودی با همکاری فرماندار هندیجان اداره میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان هندیجان مستقر می‌شود.
اکرم ندیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: منتظریم یک مکان برای استقرار اداره میراث فرهنگی هندیجان تحویل بگیریم و فعالیت‌های خود را درزمینهٔ میراث فرهنگی و گردشگری آغاز کنیم.

وی افزود: امیدوارم با همکاری مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار تا مردادماه سال جاری این اداره در شهرستان بندر هندیجان مستقر شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی هندیجان بیان کرد: برای بندر بحرکان برنامه زیرساخت‌های گردشگری در نظر داریم که در حال انجام است. بودجه آن مصوب شده که در این زمینه پیگیر هستیم تا هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

وی گفت:  بودجه‌ای تقریباً 130 میلیون تومان برای راه‌اندازی زیرساخت‌های بندر بحرکان تعیین‌شده با توجه به این‌که بودجه کم است سعی شده با فرمانداری رایزنی و امیدواریم بتوانیم بودجه بیشتری دریافت کنیم.

ندیمی پور عنوان کرد: درزمینهٔ میراث فرهنگی هیچ بودجه‌ای تخصیص داده نشده و بودجه صنایع‌دستی خیلی کم و ناچیز است امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم برای میراث فرهنگی بودجه‌ای بهتری دریافت کنیم.

وی افزود: قرار بر این شده خانه فرهنگ هندیجان که در ماه‌های گذشته افتتاح‌شده بود به‌عنوان اداره میراث فرهنگی به ما تحویل دهند تا بتوانیم در آن مکان مستقر شویم.



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار