اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
لفته منصوری

برای ما ساکنان اهواز،  ملاثانی نه فقط یک خاطره است که زمانی بهترین فصل زندگی مان را در آن سپری کردیم!  و نه حتی یک جایی است که چون امروز، یکی از بستگانمان در آنجا خانه و کاشانه ای دارد و گاه و بیگاه به آن سر بزنیم! ملاثانی بخشی از هویت ما است.  لذا حتی اگر به ملاثانی کاری نداشته باشیم او با ما کار دارد!  اگر او را فراموش کنیم،  او ما را به یاد خواهد داشت.  به پاس همه ی آن بیداری هایی که در ملاثانی و برای ملاثانی داشتیم!  به پاس باغبانی ای که برای درخت ملاثانی کردیم و نشاط و جوانی خود را برای تنومندی و میوه و سایه اش نشاندیم!  ما ملاثانی را برای پدران، مادران،  خواهران و برادران عزیزمان دوست داریم. ملاثانی را برای برادران شهیدمان که چون شمع جاویدان در این شهر پرتو افشانی می کنند،  می ستاییم.
  
دوستان من، امروز جمعه 16 تیرماه، حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان میهمان شهر ما است.  بارها و بارها از این شخصیت ارجمند شنیدم که او هم به ملاثانی احساسی از جنس ما دارد.  آیت الله موسوی جزایری امروز فرزند جوانی را از این خطه،  از خانواده مومن،  از خانواده ای ساده و بی پیرایه به امامت جمعه این شهر منصوب خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خلیل امیری فرد فوق لیسانس فلسفه وکلام از دانشگاه معارف اسلامی قم و فوق لیسانس اصول ومعارف اسلامی از حوزه علمیه قم، و دکترا اصول و فقه از حوزه علمیه قم با رساله دکترا اصول فقه و یهودشناسی، مدرس واستاد حوزه و دانشگاه با سابقه حضور درمحضر درس مراجع بزرگوار به مدت هشت سال از جمله آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی و وحید و... عضو هیات علمی دانشگاه امیر المومنین اهواز و استاد مشاور و راهنما پایان نامه در حوزه های علمیه خوزستان روحانی جوان و بومی است که امروز به امامت این شهر عزیز منصوب می شود.

صمیمانه از جنابعالی دعوت می کنم در مراسمی که راس ساعت 11 صبح در تالار شهر ملاثانی جنب کتابخانه ی عمومی شهدای ملاثانی و سپس نماز جمعه که در مسجد موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود،  حضور به هم رسانید.  حضور جنابعالی مایه فخر و مباهات همه ی ما بچه های ملاثانی است.


برچسب ها: لفته منصوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار