اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳


آیین تکریم و معارفه شهردار شهر الهایی شهرستان اهواز برگزار شد. در مراسمی با حضور خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز، لفته دورکوندی مدیر کل امور اداری و مالی استانداری خوزستان و شهردار سابق شهر الهایی، معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون،علی بلم چی بخشدار مرکزی شهرستان اهواز،نبی سعیدی بخشدار سویسه و بهاروند بخشدار مرکزی شهرستان کارون، اسماعیل زعیم معاون مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، دکتر چلداوی معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خوزستان و جمعی از فعالین اجتماعی و سیاسی شهرستان های اهواز وکارون ، شهردار جدید شهر الهایی شهرستان اهواز معرفی شد. 

 خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در این آیین با تبریک به شهردار جدید و تقدیر از زحمات شهردار سابق شهر الهایی یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا برشمرد، و مکتب این نظام را تفویض اختیار به مردم و بالابردن شان اجتماعی این مردم نامید.

وی استان خوزستان به عنوان دروازه ورودی اسلام به ایران را یکی از ویژگی های این استان نام برد و با اشاره به موضوع اخیر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سلمان فارسی از جمله؛  "سست و نادرست و لغو" بودن حرف و سخن یک نفر در جلسه دیدار با استاندار خوزستان گفت: شریعتی استاندار خوزستان در آن جلسه ، به خوبی جواب آن شخصی که به سلمان فارسی توهین کرده بود را پاسخ داد.


سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در ادامه افزود: شهر الهایی به عنوان پیشانی ورودی اهواز، به جایگاهی در خور شان این شهر شمرده می شود و از این نظر که شمال استان خوزستان را به بخش جنوبی آن متصل می کند در این جایگاه خاص قرار دارد.

خون میرزائی گفت: تعامل بین شورای شهر و شهردار باید در اولویت کار قرار گیرد، که در دوره قبل نیز این تعامل وجود داشت و در برخی از شهرها که این تعامل وجود ندارد، شهرداری ها را به سیکل معیوب شهری تبدیل کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز افزود: همکاری شورای شهر و شهردار الهایی،یک نمونه ی بسیار خوب از تعامل و همدلی خوب و سازنده و بی حاشیه بوده و می تواند الگوی خوبی برای سایر شوراها و شهرداری ها باشد و تعامل سازنده ی شورا و شهرداری، سایر مسئولین را نیز به حمایت وا می دارد و دلگرم می کند.

خون میرزائی ادامه داد: انتخاب نیک نژاد با استقبال گسترده ی فعالین اجتماعی و سیاسی و اصلاح طلبان دو شهرستان قرار گرفته است و نوید معرفی یک مدیر شایسته؛ مانند دورکوندی، برای آینده را می دهد.

در پایان این مراسم یاسین نیک نژاد به عنوان شهردار جدید شهر الهایی معرفی و از زحمات و خدمات لفته دورکوندی شهردار سابق و همچنین الهایی سرپرست سابق شهرداری شهر الهایی شهرستان اهواز  قدردانی شد.


لفته دورکوندی سابقه بیش از 3سال به عنوان شهردار الهایی را داشته است و دربهمن ماه 95 به عنوان مدیر کل امور اداری و مالی استانداری خوزستان منصوب شد و پس از وی الهایی به عنوان سرپرست شهرداری شهر الهایی مشغول به کار بوده است. یاسین نیک نژاد شهردار جدید شهر الهایی پیش از این در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان مشغول بوده است.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار