اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
دکتر مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه اقدامات اخیر صورت گرفته که منجر به کسب رتبه یک اعتباربخشی کشوری توسط بیمارستان شهداء ایذه شد را تشریح کرد

دکتر مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه اقدامات اخیر صورت گرفته که منجر به کسب رتبه یک اعتباربخشی کشوری توسط بیمارستان شهداء ایذه شد را تشریح کرد.

وی ضمن تبریک کسب رتبه یک اعتباربخشی کشوری توسط بیمارستان شهداء ایذه به مردم غیرتمند شهرستان ایذه، پرسنل زحمتکش بیمارستان و مسئولین حمایت کننده که در حمایت از تمام مجموعه شبکه بهداشت و درمان با صبوری تمام تا رسیدن به اهداف مورد نظر از کوششی دریغ ننمودند، گفت: اعتبارسنجی بیمارستانها، هر دو سال یکبار و بر اساس معیارهایی شامل ٩٠٠ آیتم توسط کارشناسان خبره وزارتخانه انجام می شود که برای اعتبارسنجی امسال، کارشناسان مذکور با حضور در بیمارستان شهداء ایذه به مدت سه روز و بصورت شبانه روزی تمام چک لیست ها را تکمیل نمودند و تجزیه و تحلیل آیتم ها در وزارتخانه انجام گردید که نهایتاً با کسب امتیازهای لازم و حدنصاب، موفق شدیم رتبه یک اعتباربخشی را کسب کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه بیان داشت: این دلیلی بر بی نقص بودن بیمارستان نیست، اما شک نکنید تغییرات مثبتی در طی سالیان اخیر صورت گرفته که توانستیم به این مهم برسیم.

حسن زاده کیانی با بیان اینکه برای اولین بار سه متخصص طب اورژانس را جذب کردیم، اظهار داشت: اکثر تخصصهای پزشکی هم اکنون در بیمارستان شهداء و کلینیک تخصصی مشغول ارائه خدمت به بیماران و شهروندان عزیز هستند.

وی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی متعدد و بی نظیری در بیمارستان شهداء ایذه بصورت همزمان در حال اجراء می باشند، ادامه داد: پروژه ساخت اورژانس جدید بیمارستان با ١٨٠٠ مترمربع زیربنا، پروژه ساخت کلینیک تخصصی در سه طبقه، پروژه ساخت مرکز غربالگری سرطان، پروژه ساخت بلوک های زایمانی و پروژه ساخت آی سی یو از جمله این پروژه ها است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه عنوان کرد: ارتقاء کیفیت هتلنیگ بخشهای بستری بیمارستان، لاندری،اتاق عمل و استریلیزاسیون، مهارت سنجی پرستاران، ارتقاء کیفیت مدیریت خدمات پرستاری، مدیریت تامین تسهیلات و اقامت بیمار، مدیریت غذا، مدیریت تجهیزات پزشکی، اطلاع رسانی، مدیریت دارویی، فناوری و اطلاعات، رادیولوژی و نیز آمادگی در بلایا از جمله دیگر سنجه هایی بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: با مجموع اقدامات صورت گرفته و تلاش های اعمال شده، در ارزیابی اخیر صورت گرفته از بیمارستان شهداء ایذه توسط کارشناسان وزارتی، امتیاز مطلوب کسب شد و خوشبختانه بیمارستان شهداء از رتبه دو به رتبه یک ارتقاء پیدا کرد.

حسن زاده کیانی اظهار کرد: راه اندازی و شروع به کار مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان ایذه از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته است که از مهرماه امسال در رشته پرستاری و از بهمن ماه امسال در رشته های فوریت پزشکی، بهداشت دهان و دندان، تکنسین اتاق عمل و هوشبری دانشجوی بومی خواهد پذیرفت تا نیازهای نیروی انسانی متخصص حوزه سلامت شهرستان به زودی برطرف گردد.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت نیز پروژه های عمرانی متعددی از جمله ساخت آزمایشگاه مرکزی، آزمایشگاه شماره دو، آزمایشگاه ترشک و آزمایشگاه جنگه، مرکز تخصصی طب کار شهرستان و ٧ پایگاه جدید سلامت بصورت همزمان در شهرستان ایذه و روستاهای تابعه در حال ساخت و احداث می باشند.

حسن زاده کیانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با افتتاح پروژه های مختلف و متعدد بهداشتی و درمانی در دست اقدام در آینده نزدیک، بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی بهتر و با کیفیت تری را به مردم عزیز شهرستان ایذه ارائه نمائیم.

در ادامه دکترسید محمدرضا مهاجری ریاست بیمارستان تخصصی شهدای ایذه گفت: به دنبال تلاش های شبانروزی کلیه واحدها و پرسنل بیمارستان تخصصی شهدای ایذه درسال گذشته به ویژه ۹ ماه اخیر در جهت ارتقاء و بهبود ارائه خدمات مناسب به بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدا، موفق به کسب درجه یک در اعتباربخشی کشوری شد.

رئیس بیمارستان افزود: در ارزیابی کارشناسان کشوری وزرات بهداشت که در سال ۱۳۹۶ انجام گرفت ، کارشناسان طی ۳ روز به بررسی کلیه واحدها و بخش های بیمارستان پرداختند و نقاط ضعف و قوت بیمارستان را مورد ارزیابی قرار دادند که به دنبال آن بسیاری از مشکلات موجود با همکاری همه همکاران مرتفع گردید.

مهاجری در پایان گفت: خوشبختانه حاصل کار و تلاش کلیه پرسنل کسب درجه یک برای بیمارستان شهدا بود، این موفقیت بزرگ را به تمام پرسنل و همشهریان عزیز تبریک می گویم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار