اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر هندیجان:
رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر هندیجان گفت: جوی و جداول فاضلاب هندیجان به سطل آشغال تبدیل‌شده و این روند عادی شده است.

 به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، ناصر حاتم زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان در جلسه شورای سلامت با حضور مسئولان بخصوص فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد، اظهار داشت: کسب گواهینامه درجه‌یک بیمارستان شهدای هندیجان را به همه مسئولان و کارکنان زحمت‌کش شبکه و بیمارستان تبریک عرض می‌کنم.



وی افزود: بیمارستان هندیجان نواقص زیادی داشته اما عزم دانشگاه استان و همکاران ما در شبکه بهداشت به دنبال رفع مشکلات و معضلات آن هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان بیان کرد: آهک پاشی و جمع‌آوری لجن‌های فاضلاب باید به شکل صحیح انجام گیرد، متأسفانه جوی و جداول شهرستان تبدیل به سطل آشغال شده این روند عادی گشته است.

 وی گفت: مردم و مسئولان باید این را بدانند که نباید در جوی و جداول زباله بریزند. رفع معضل فاضلاب و ماند آب مناطق فرهود آباد باید هر چه سریع‌تر رفع شود.

حاتم زاده عنوان کرد: همه حق‌دارند از محیط سالم و سلامت منطقه‌ای برخوردار باشند، مردم باید همکاری کرده تا سریع‌تر زباله‌ها جمع شود.

کشتارگاه هندیجان استانداردهای لازم را ندارد

وی افزود: استخر شنا در جهت رفاه حال مردم و جوانان در فصل تابستان باید هرچه سریع راه‌اندازی گردد؛ از کشتارگاه همراه با مسئولان بازدید شد، اما متأسفانه هنوز این کشتارگاه استانداردهای لازم را ندارد زیرا محیط کشتارگاه هندیجان مناسب نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان بیان کرد: کشتارگاه هندیجان نیاز به اقدامات ضروری و تخصیص اعتبارات لازم جهت سازمان‌دهی دارد، این بودجه باید به آن تخصیص داده تا گوشت بهداشتی توزیع شود.

وی گفت: کشتارگاه باید حداقل استانداردهای لازم را داشته باشد زیرا سلامت مردم خط قرمز مسئولان بهداشت بوده و نباید به‌سلامت مردم لطمه‌ای وارد شود.

حاتم زاده عنوان کرد: توصیه ما به ادارات و مردم عزیز در فصل تابستان صرفه‌جویی در انرژی‌های مهمی مثل آب و برق است، لذا همه ما باید با مسئولان اداره آب و برق همکاری کنیم.

 وی افزود: مشکلات افزایش دما می‌تواند یک فرد را نظر اعصاب و روان از حالت عادی خارج کند. گرمازدگی یک بیماری بسیار شایع در این فصل است که افراد دارای بیماری‌های خاص نباید در بیرون از منزل تردد کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار