اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
مدیرکل راه‌آهن جنوب: خروج قطار مسافری خرمشهر- تهران از ریل/ علت این حادثه گرمای شدید هوا و فرار خط است/ رئیس مرکز اورژانس: سه مصدوم در حادثه قطار مسافربری خرمشهر - تهران/ مسافران در سلامتی کامل به سر می‌برند
خوشبختانه در این سانحه هیچ‌گونه خسارت و آسیبی به کسی وارد نشده است و مسافران این قطار در سلامتی کامل به سر می‌برند....
مدیرکل راه‌آهن جنوب از خارج شدن قطار مسافری خرمشهر - تهران از ریل خبر داد.

عبدالکریم درویش‌زاده اظهارکرد: امروز، در ساعت 15 سه سالن از قطار مسافری خرمشهر - تهران از ریل خارج شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ایستگاه میان آب به هفت تپه رخ داده است، افزود: خوشبختانه در این سانحه هیچ‌گونه خسارت و آسیبی به کسی وارد نشده است و مسافران این قطار در سلامتی کامل به سر می‌برند.

درویش زاده با اشاره به این‌که این قطار به مسیر خود ادامه داد و حرکت کرده است، گفت: مسافران مربوط به سالن‌های خارج شده از ریل، به سالن‌های دیگر این قطار انتقال داده شدند و به این ترتیب این قطار مسیر خود را به سمت هفت تپه ادامه داد تا در آنجا یک واگن به آن اضافه شود و بدون هیچ‌گونه مشکلی به راه خود ادامه بدهد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب در خصوص علت خروج قطار از ریل خاطرنشان کرد: علت این حادثه گرمای شدید هوا و فرار خط است و ما در حال حاضر با گروه‌های امداد خود در محل سانحه، عملیات آزادسازی خط  را انجام می دهیم.

سه مصدوم در حادثه قطار مسافربری خرمشهر - تهران

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن سه تن در حادثه قطار مسافری امروز خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: در جریان حادثه خروج سه واگن قطار مسافری خرمشهر - تهران از ریل که حدود ساعت 15 امروز در محدوده بین ایستگاه میان آب و هفت تپه شوش رخ داد، سه تن مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: به دنبال تکان‌هایی که در این واگن‌ها رخ داد، دو نفر با آب جوش دچار سوختگی شده بودند که جراحت یک نفر به صورت سرپایی در محل پانسمان شد و فرد دیگر به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافت.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان کرد: جراحت مصدوم دیگر این حادثه نیز در رفتگی آرنج بود که این مصدوم نیز توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شوش به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شد.

میرخشتی افزود: دو مصدوم این حادثه که به بیمارستان انتقال یافتند، مرد هستند. 



 
برچسب ها: قطار ، خرمشهر ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار